JANGAN FOLLOW BLOG AKU LAGI !!!!!! | impianku dalam mimpiku

Thursday, April 7, 2011

JANGAN FOLLOW BLOG AKU LAGI !!!!!!

Assalamualaikum...

FOLLOWERS... bilangan followers xmelambang kan sesuatu blog tu selalu dikunjungi atau tidak kan... tetapi kadang2 bilangan follower yang semakin bertambah jugak membuatkan kita lebih bersemangat nk tros berblog :)

Bilangan followers aku pon semakin hari semakin bertambah.. dalam 3 bulan aku berblog ne jumlah followers aku dah 700 lebih... leh la tahan walaupon dibandingkan dengan blog2 lain yang dh cecah ribu2 tu kan... ada gak yang baru sebulan pon dh beriban followers kn...


Tapi aku kadang2 segan gak la... walaupon followers aku agak banyak bile diikutkan usia blog aku ni, tapi entry aku kadang2 kurang dapat sambutan... memang aku ada pelawat tegar dan setia jengok blog aku ni.. tapi bagi yang lain2, kalo aku xpromosi kt fb or xblogwalking, mane la dieorang tau tentang kewujudan blog aku ne... :(

Aku perhatikan ada gak blog yang followers die xsampai pon 500... tapi traffik die aku perhatikan cukup tinggi... komen2 pon banyak.. kire ape yang disampaikan sumenye mendapat feedback yang baik..

Aku harap blog aku pon suatu hari anti dapat feedback cm tu... kire2 xsia2 la aku berblog ne dengan mencuri line wifi ofice sebelah... hahaha... bak kata otai2 dalam dunia blog ne, janji kita puas dengan apa yang kita buat... :)

Sekian..



IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

22 comments:

Mak Jemah said...

ooo..baru berblogging 3 bln yee..sama laa dgn akak..tapi followers xde laa ramai benor...kekadang akak pon heran, yg dok follow tuh adakah selalu mengomen di page kita kan...

p/s: akak peramah..ehem!ehem!!!

Khaisya said...

hehe..ok la tu ramai followers.. sy start June 2008.. followers sekerat je..maybe sbb sy kurang gemar follow blog org..tp sy suka komen n baca je..

top kena buat BW ganas2 pasni..hehehehe

Anim Azhari said...

hahahaha..kaki fit line org ni..aku nk pegi ngadu kat bos opis sebelah tu..tulah ek kekadang tak semua yg kite tulis ni ade org nk bace..yg penting kite kne kuatkn semangat slmt berblogging top :)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

kak eza >> yup.. first entry saya 15 januari... hehe.. kita sama2 la amatur dalam dunia blog ni :)
KA >>> haha.. malas nak tambah followers lagi.. wat segan jer... kalau follower banyak tp blog suram je wat pe.. hahaha

Mun said...

yup..btol tu..janji kita puas hati dgn apa yg kita buat.. (^___^)v

s.y.a.r.q said...

takpe.... keep on blogging. Awak kire dah hebatlah tu, baru 3 bulan blogging da byk followers :)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hanim >>> dah lame benda ni.. xkn ko br tau.. g al ngadu.. hahaha
cikmoon >>> tau xpe.. kepuasan yg penting :)
syarq >>> haha... malu lak sy :)

Unknown said...

tanak arhh follow top lg :p

KAMIHIDUP said...

ko cakap blog KAMI eh yg follower xsmpai 300 tp feedback gila kencang? haaaa. gila perasan kejap. wahaaaaaa. :)

rafina mimi abdullah said...

ala org yg follow blog kita tu kadang2 x ikhlas sebab hanya semata2 nak suruh kita follow dia balik..hahahaha..bukannya nak baca entri ataupun komen entri pun..huhu

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

haha.. sumenye mengalami cam aku ek... :)

Unknown said...

nana folower tak ramai..tapi anna lebih utamakan komen dr deorg...tak follow pun takpe..janji komen..sebb biler dia komen..bermakna..dia baca en3 kiter...

kindergartenlibrary said...

Nak follow gak !!!!!

hehe .....
tak patut buat cm tu kan ~

kiz said...

tabahkan hati je..teruskan dengan menulis dengan ikhlas..

Anonymous said...

InsyaAllah kalau ikhlas pasti orang suka dengan penulisan kita. :)

mykhalis said...

bagi khalis nak sampai ke tahap tue mungkin lama lagik. lagipun terpulang pada apa yang kita sampaikan. blog khalis kalau ada tutorial ke, kondem atau nasihat mengenai blog ke, mesti sambuta menggalakkan, sebab blogger mmg sukakan ilmu macam ini, tapi kalau kisah peribadi, bloggger yg tak kenal dengan kita mst segan nak tegur..betul tak?


Tips supaya blog sentiasa diingati

Kenangan lahir 80-an

Ada apa dengan dara

khalis datang ziarah di sini

nabila saat said...

okeh..meh nk tmbh komen kat cini..hehe

Putri Sayang Kamu (PSK) said...

alaa . dah terfollow . hahaa . lambatlah top kasik warning . ekekek

Cik Cempaka said...

Eh, tido ker??

Terlewat sikit menjengah blog kamu yang erk, purbakala nie, kapal selam kite rosak tadi, tiba2 taknak menyelam pulak (sy mmg tipu)

jom join segment kill n die Bang Ben ramai-ramai...

Adibah Ishak said...

ini lah lumrah berblogging..haha

puanbee said...

wah dah 3 bulan 700++ kalah akk nih hekhek akk org lagi tk kenai sgt follower seciput jer..ok lah tu top...tahniah!!..

. said...

blog aku komen tak banyak follower pun tak banyak. :(