SEGAN JUMPA MEMBER2 KERANA AKU SEORANG BLOGGER | impianku dalam mimpiku

Wednesday, April 27, 2011

SEGAN JUMPA MEMBER2 KERANA AKU SEORANG BLOGGER

Assalamualaikum…

SEGAN… hehe.. aku segan la nak jumpe member2 aku yang tau pasal blog aku ni…Sebenarnye sejak kebelakangan ni, aku jarang lepak2 ngan member2 rapat aku yang dulu2 tu.. contohnye member2 yang same2 study kat batu pahat dulu, member2 sekolah, n member2 kampung..

Aku sekarang ni pon selalu lepak2 ngan member2 tempat keje jerk… kebanyakkan dieorang ne xtau pasal blog aku … aku nak cube bayangkan kalau aku jmpe member2 rapat dulu tu, dieorang ni terkenal dengan kaki menganjing n peril memerli ni… hahaha… aku xdapat bayangkan cm ne la dieorang manganjing aku pasal blog ni anti…

Kat dalam facebook pon dah macam2 dieorang menganjing aku, ape ntah lagi kalau jmpe depan2 kan.. haha.. cnfirm terok aku kena tembak… walaubagaimanapon aku xkesah pon ngan perangai deorang.. aku dah lali pon… sebab member2 yang kaki menganjing ni la yang best dijadikan kawan...

Kepada rakan2 seperjuangan sekalian, aku dah bersedia untuk mengahadapi ko orang… ko orang nak menganjing aku?????... hahaha.. aku xkesah pon… aku anti wat muka bodoh n korek telinga sambil dengar ko orang menganjing aku….

Walaubagaimanapon, aku tau dieorang ni kadang2 baca gak blog aku n hope die orang enjoy… n kalau bernasib baik aku dapat menghasut dieorang supaya join dunia blog ni gak… sebab berblogging ne best tauuuuuu!!!!

Sekian…


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

9 comments:

hawiz said...

haha..aku dh berjaya hasut semua pekerja kt opis aku berblogging..haahah

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

eceh...pdehal kembang tuh kunun glemer, heheh :P
INAI TERBAEKK utk korang atau sedara mara yg nak kawen @ suke² korang jek nak pakai

Khaisya said...

kwn2 sy xramai yg tahu psl blog sy..lebih suka bergerak bawah tanah... :P

CahayaCintaIlahi said...

hahaha samalah denga cahaya
kadang2 rasa segan gak lagi2
membe2 sume tego bagai adeh
tp buat bodo jela hehe

Mun said...

btol2.. seronok ada blog...

Anonymous said...

Hehehe, sampai macam tu sekali. Tapi memang betullah. Orang tak berblog tak akan tahu apa yang blogger rasa. Kepuasan disebalik berblog tu.

KAMIHIDUP said...

nak jumpa KAMI tak?

Puan Kutu said...

yup blogging nie best.sy jugak nak tarik ramai lg kawan sy join.setakat nie berjaya jugak sorg dua.kihkih..

Anim Azhari said...

hahaha nnti ko mesti malu2 arnab kan..miahaha :p