TOPIMAGINE BLOGLIST REVIEW : 2 | impianku dalam mimpiku

Friday, April 8, 2011

TOPIMAGINE BLOGLIST REVIEW : 2

Assalamualaikum...

REVIEW... sebelom ne kan aku ada wat segmen bloglist "TOPIMAGINE BLOGLIST - RAPATKAN SILATURRAHIM" kan.. so, sekarang untuk menghargai insan2 yang ikhlas menjoinkan diri tu, aku nak review blog dieorang.. :)

http://ctqueen.blogspot.com/

Nama beliau ialah Maira Queen... hehe.. name betol aku xtau la.. die ne seorang yang rajin gak la blogwalking... first segmen aku pon die join... sekarang ni die agak aktif n femes gak la kat group blogger facebook.. SAHABAT BLOGGER.. hehe.. blog die pon ok... santai jerk...


http://allaboutlifeanddreams.blogspot.com/

Nama sebenar die Mohd Jamil ALias... Aku pon xberapa kenal sangat ngan die ni.. baru je jengok blog aku.. sebelom ni aku xpernah nampak pon.. tapi bagi aku, input2 dalam blog die ni kebanyakan mengenai fakta dan informasi la.. sape yang berminat mengenai fakta-fakta or ilmu sains ke leh la terjah blog die k :)


http://naimtheexpert.blogspot.com/

Name die kat facebook ialah Tuan Muda Naim... bagi aku die ne seorang yang happy go lucky.. ni bukan calan2 orang k... die ne leh di kire taiko kat group blogger facebook KAKI BLOGGER.. die memang admin kat situ.. seorang yang peramah.. dan sentiasa melayan kerenah2 orang baru yang join group tu... bagi blog die lak, kekurangan nye die ne seorang yang pemalas gler nak update entry... hehehe tapi kalau sekali update memang meletop la entry die :)


http://bungakubakawali.blogspot.com/

Nama beliau nana shahir... segmen aku yang first pon die join... bagi aku die ni seorang yang pemarah... eh silap.. peramah la.... sesuai untuk dijadikan member... die ni pon rajin terjah blog member2 len.. ko orang tegor je la die.. cnfirm die reply nye la.. cume sekarang ne maybe die bz siket kut ngan kerja die... tapi kalau die free cnfirm terjah blog ko orang balek... entry die kebanyakan nye simple2 tapi seronok dibaca :)

Ok.. anti aku sambung review blog2 yang len k.. Pada sume, jom la ramai2 terjah blog dieorang ni k... xrugi kalau kita menambah kenalan kan...

Sekian...



IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

12 comments:

Cik Bambam said...

dah tutup ker?? alar.. nak join!!

Khaisya said...

ok..akan menerjah blog mereka.. :)

Akak Kembang said...

ala..kak alin tak sempat nak join...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

bambam >>> lom tutop lagi ar.. nak join2, join le.. sila2... hehe :)
KA >>> jangan xterjah tau... :)

Tuan Muda Naim said...

yezza aq pemalas

hawiz said...

yeayyy....hahaa...nak3

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

kak alin >>> nak join lagi pon leh... kak alin tetap ade dlm bloglist sy la :)
naim >>> haha. jgn la mare bro :)
hawiz >>> nak join la epoul...haha :)

Mak Jemah said...

nak g terajang si naim jap...ehh..typo error...nak g terjah..muahahaha..

kindergartenlibrary said...

mahu2 ..
hehehehe

Putri Sayang Kamu (PSK) said...

bagus ! boleh blogwalking . eheheh !

Unknown said...

HAHAHAH..MACAM NI LA BARU BETUL..BARU ANNA SAYANG TOP...HEHEHHE..NAK KENA BUAT EN3 ABOUT IT...HEHEHE SUKA2...

mykhalis said...

hehe.. kene rajin la khalis lepas nie.. dah terlepas peluang..

Blog terbaik

Kenangan lahir 80-an

Ada apa dengan dara

khalis datang ziarah di sini