YANA YASSIN 1ST GIVEAWAY | impianku dalam mimpiku

Sunday, April 10, 2011

YANA YASSIN 1ST GIVEAWAY

Assalamualaikum...

GIVEAWAY.. Xde sape2 pon yang tag aku.. ade aku kesah aku tetap nak join gak.. haha.. aku pon tau pasal GA ni dari blog MAK DARA.. hadiah die pon menarik jerk.. cara nak join pon simple jerk.. aku ape la.. tros la menjoin kan diri dihujung minggu ni :)

http://yanayassin.blogspot.com/2011/04/yana-yassin-1st-giveaway.html

1. Letak banner dan link ke entri nie
- dah wat pon.. tuuuuuu.. nengok la...

2. Buat entry ngan tajuk "YANA YASSIN 1ST GIVEAWAY"
- dah buat pon.. nengok la tajuk entry nie... hehe

3. Tag tiga orang dan pastikan dieorang tau
- mari kita nengok sape yang kena... hahaha
* kak mimi a.k.a mrs. sabri
* makcik nana
* tuan muda naim

4. Link kan post entry anda ke ruang komen entry nie
- dah siap anti aku link kn la... hehehe

5. Tarikh tutup 30 April 2011
- ok

Sekian...



IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

5 comments:

Ahmad Naim said...

segan la nak join GA

Yana Yassin said...

Terima Kasih sebab sudi Join, Salam perkenalan dari kita. keep in touch yeahhh

Anonymous said...

Huhuhu, semangat betul Top hujung minggu join GA. :)

Unknown said...

OK..NANA JOIN JERK...EH, SILAP..MAK CIK ANAN JOIN AJERKKKK...

Anonymous said...

hai ! singgah dari GA yana yassin .
pembace baru blog kamu :)
jemput singgah blog saye ^^