AWEK PENGKID CUN-CUN | impianku dalam mimpiku

Wednesday, March 16, 2011

AWEK PENGKID CUN-CUN

Assalamualaikum...

PENGKID... mengikut wikipedia, pengkid bermaksud "tomboy" atau lesbian iaitu gaya penampilan perempuan yang maskulin dan kadang kala berorientasikan homoseksusal... Aku perhatikan, sekarang ni gejala pengkid dah makin berleluasa. mungkin satu hari anti akan jadi virus yang boleh membunuh sesuatu bangsa itu.

* sumber - kosmo online

Apa yang aku cube nak ketengahkah ari ni ialah, nape kebanyakan awek2 pengkid ni sume nye cun2.. hehe.. nape la tuhan dah kurniakan muka yang cantik, bentuk badan yang menarik, tapi pilih jantina sejenis jadi pasangan.. padahal semua part same je ngan "balak" die.. die ade tut, balak die ada tut.. dia ade tit, balak die ada tit.. xde beza pon.. hehe.

Kalo diikutkan logik, dengan market yang die ada tu, peluang untuk die dapat lelaki yang hensem2 or yang kaya2 senang je kn.. banyak lagi lelaki yang didambakan wanita kat luar tu.. contohnye Hisyam, DausPozi or Mr Luncai kn.. hehehe..

Apakah sebabnye dieorang ne tertarik dengan pengkid yerk.. banyak faktor yang aku dengar sebelom ne.. Antaranye, pengkid ne lebih memahami dan caring berbanding lelaki tulen.. dan ada juga cakap, pengkid ne lebih mantap dalam aktiviti seks kerana tau apa yang perempuan nak.. hehe.. macam2 la kan.. Dan betol ke perempuan ne terjebak dengan pengkid sebab pernah dikecewakan oleh lelaki ???

Kesimpulannye, ape2 pon alasannya, sesungguh nye Allah melaknat umat manusia yang menyimpang dari tuntutan fitrah manusia yang dijadikan berpasangan.. iaitu Adam dan Hawa.. Diharapkan semua orang dapat mencari alternatif untuk menyelesaikan masalah ne sebelum ia menjadi barah kepada negara...

Sekian...

IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

58 comments:

Anonymous said...

eeiii besnyew entri diew :)))

KAMIHIDUP said...

dunia dah nak kiamat. :)

Tak Suka Menaip said...

btol2..sbb aku ada kenal sorg tomboy ni..muka dia mmg cute n cun la..tp sygla..dia lebih minat kt sama2 jenis....

topimagine said...

anonymous >>> sapekah anda.. huhu
kamihidup >>> tol tu kami.. manusia akhir zaman :)
TSM >>> lelaki tulen patut rase tercabar kn.. :)

.::cintabungablogspot::. said...

dtg singgah reply komen dari :

http://ikmalira87.blogspot.com/2011/03/pompuan-nie-mati-pon-ade-aku-kesah.html



filem² die sume dalam phone ko kan mat top. aishhh, b'taubatlah wahai mat top... isk²...
COBA'ANNNN~~

Khairul Antasha said...

salam... :)

tak selera la dgn sama jenis nih..

topimagine said...

cintabunga >>> filem ape lak ni.. lempang ko kang :)
khairul antasha >>> hehe .. tau xpe.. benda sume same je kn :)

Siti Nur Fatimah Mohamad Ali said...

betul tu..kes ni xkira background..

Dekcik said...

nauzubilah...

FariehanIbrahim [LBC] said...

adoiii, syg btoi cun tp jdik pengkid kn.
xpe2, mgkin dyeorg still boleh berubah.
sama2 berdoa. ^^

topimagine said...

siti >>> yup xkire background kn :)
dekcik >>> astaghfirullahal'azim :)
fariehan >>> hope dieorang berubah kn :)

chii said...

kadang2 pelik gak..mcm mana la pengkid ni leh dpt awek cun..pastu yg lgik pelik..nape la awek cun ni pilih pengkid..agak da tade laki nk usha dia ke...

time skolah dulu ramai gak kengkawan couple ngan gurll..

KHRLHSYM said...

erk? manada, gua orang biasa je dowh. ko lagi kacak. hehe.

topimagine said...

chii >>> lelaki takut ngan pompuan cantik ke.. hehe :)
hisyam >>> hehe.. ke enseman adalah hak milik setiap insan.. haha

hanim azhari said...

erk pengkid mmg da byk sekarang kat mne2 pon ade..ape bestnye jd pengkid pon xtw la huhu

nelly said...

Dulu memang Nelly pernah tomboy ..Atas dasar pengaruh member ..lama-lama keadaan itu buat Nelly rasa macam nak jadi lelaki ..tapi , nasib baik dah tak macam dulu dah ..

hanijalena said...

yesszaa pengkid lagi gentel dr lelaki asli dan pompuan yg kecewa ngn laki mmg akan pilih penkid la.. aku da kwn an clasmate pengkid

topimagine said...

hanim >>> tau xpe.. dh bersepah kt mane2 pon :)
nelly >>> nasib bek sempat kembali ke pangkal jalan.. hehe :)
hanijalena >>> hope hani bukan dari golongan pengkid yerk :)

nazirafarahinomar said...

Hai top :).
yelah, dorang masih buta segalanya,buta mata & hati.semoga terbukak hati dorang 1 day.amin..

mykhalis said...

ishh..kenapa la diorang nie blh pilih jalan camnie..sangat2 tak patut!! nnt kurangla awek cun..

topimagine said...

nazira >>> yup.. hope satu hari anti golongan cm ni akan pupus kt bumi malaysia kn :)
khalis >>> aik.. orang dh kawen jgn nk gtl2 yerk.. hehe

Jejaka Terhangat said...

credit utk entri ni. Jejaka Terhangat mengutarakan pendapat tentang perbincangan ni kat entri ni:

Kenapa Awek Pengkid Cun

Silakan la terjah yek. agak panjang lebar sket. Ahaks..

CahayaCintaIlahi said...

huhu btul tu majo awek2 pengkid
mang cun alahai bila lah dunia songsang
ni akn berakhir

topimagine said...

jejaka terhangat >>> hehe.. thankz2.. terasa dihargai lak :)
CCI >>> cm ne susah la lelaki nk usha awek2 cun ne ek :).. haha

nabilah_2908 said...

hahaha..suka dgn ayat ni..

dia ada tut..balak dia ada tut jugak...heheh.. :)

petanda akhir zaman macam ni lah...die tahu apa yg dia buat tu salah...tapi ikutkn juga rasa hati...maka jadi lah....

moga mereka2 ni...cepat berubah...sebelum terlambat...(-_-)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BLOG REVIEW : HIJAU ITU INDAH PERMAI

topimagine said...

nabilah >>> haha.. same spesis.. sume same je kn :).. nk g terjah blog yg direview :)

Dda Ly said...

selisih malaikat..mintak² anak2 cucu nanti di jauhkan dari gejala yang begini..amin!..:)

meh ke rumah..
~like mother like son~
keep in touch ye..♥♥♥

Aretikz said...

wah, kiut yek?meh aku tekel, untuk kmbalikan dia kepangkal jln.. tp, tkut pula kaki dia patah.. haha..

syida said...

mana der awek pengkid cun bro...geli geleman ada la kot

fariza fauzi said...

omg ! ok.
gay pun banyak yang ensem2..uhuhuh

topimagine said...

dda >>> yup kak.. hope dijauhkan yerk :)
aretikz >>> huhu..gelojoh nampak :)
syida >>> dari ape yg ak nmpak memang majoritinye cun2 la.. mksd ak awek die.. bkn "balak" die :)
fariza >>> salah masok entry ke ni.. hehe :)

Dauspozi said...

Akhir zaman ni ramai yang cantik dan hensem bertukar jadi tomboy/gay... Hush!.. Sedap apa kebendanya tengok 'barang' sama.. haha.. Semoga diorang semua cepat bertaubat sebelum terlambat..

Alin Marlini said...

ada sorang member ala2 pengkid..Qayyum siap panggil Uncle lagi..budak2 pun jd konpius Top...

topimagine said...

dauspozi >>> haha.. tau xpe.. barang same spesis je.. xde beza :)
kak alin >>> hehe.. sy pon sampai sekarang xtau nk panggil pengkid ni ape.. akk or abg (kalo kite xtau name die )

APi said...

aku ade kawan kawan pengkid..
n awek diorang memang cun..
aku pun heran..
ade sampai putus tunang kes tangkap love ngan pengkid..
cam no tuh?

oja_alia said...

yahhh!!yg penkid tu la kebnyakkannyee chumel + cun cun...

topimagine said...

Api >>> hehe.. tu lg dahsyat.. :)
oja >> hahaha.. tergoda ke :P

SyedGraphiX said...

hahaha...tau x pe.. awek pengkid sume cun! dem dem

Nurfazilah Cipa said...

btl2..cipa dlu sek sume pompuan tau..isy,mmg ade spesis ni.kdg2 kte tgk pon jd plik sbb yg tomboi tu yg comel gle..tp yela tomboi.

d_tieah said...

Hahaha.. Pernah tulis artikel pasal ni.. Kesian lelaki tak dapat awek/gf secun awek/gf pengkid kan.. Takpe2 jodoh kat tangan Allah.. Sy plak hairan kenapa lelaki suka lelaki.. Ade gak buat artikel ni.. Saje nak tanye pendapat lelaki.. Asal ek? Lagi2 lelali lembut ni.. Perghhh.. Hensem tapi kenapalah pilih jalan hitam????????? *Gay! Ggggrrrrrrr..


Entry Terbaru : Malaysia Selamat Dan Jangan Percaya SMS Kesan Radiasi

topimagine said...

syed >>> haha.. tau xpe :P
cipa >>> hehe.. cipa ada sangkut ngan sape2 x :)
tieah >>> haha.. pasal gay ne lagi geli siot :)

zora said...

pemgkid2..nape la doirang tak mao jdi mkwe aku ae..aishhh..rugi tol la...:)

Miss Tira said...

Sesungguhnya perkara ini hanya berlaku dalam dunia manusia. Dalam dunia haiwan tiada perkara macam ini. Kelakarkan~

dyg said...

pengkid2 ni yg desperate ngn cinta kot..tu yg dorg nak jadi cmtu..huhu..

Dilla Nur said...

err...saye bukan pengkid...arap maklom...tapi pnah gak tesuke kat pengkid...ngeee...sbb die "ensem " sangat...tp tu dlu2 la...skang ni suke spesis cam top lak...kekeke ;p

saouri said...

dunia akhir zaman... =,=

TeAqArH said...

hurm..dorg ni x bersyukur btol la...
tuhan da jdkan dorg pmpn,gatal nk jd lelaki..
ape punya tur la depa suma ni.....
konon caring...weh.lau ang kawen ngn kaum sejenis,celah mana keturunan ang nk berkembang???
gila apa???

topimagine said...

zora >>> tau xpe.. ko dh la ensem :)
tira >>> hehe. xtau lak top haiwan ade yg pengkid ke x :)
dyg >>> mesti ade pengalaman hitam sebelom ne kan :)

topimagine said...

dilla >>> huh!! pengakuan panas.. hehe.. naseb bek sempat kawal diri tu kn :)
souri >>> kiamat makin hampir :)
teaqarh >>> wah mare giler nampak... hehe.. maybe latar belakang or pengaruh sekitar kut :)

Dalila Dayana said...

siyes...mase zaman skolah pernah alami tp bila dipk blik mmg jiwa bkn pd kaum yg sejenis....aty nie utk kaum adam sahaja

Reckey Philemon said...

topek ko jeleskan..atau pun awek ko pengkit bawa lari hahahahaha

Nurul Afifah said...

pd pendapat aku la kan..problem nye dgn diorang..kita terang nk gila pon..kejap je nk sedar..then buat blik..parent kena amik lgkah..jgn men lpas..itu cra utama nak btolkan seorang remaja..

topimagine said...

dalila >>> wah.. naseb bek smpat kembali pangkal jalan.. alhamdulillah :)
reckey >>> ko lagi cun la reckey dari penkid tu.. hahaha :)
afifah >>> dah nafsu menguasai diri kn :)

cik sakdi said...

aku dulu kat U pernah tlg kwn jual tpup kat block asrama aku, ada sorang pengkid ni sumpah hensem.kalau dia pompuan,, mest cun melecun. muka putih,,licin tanpa cela.. ada sorang lagi tu pengkid siap ada baju melayu lagi,, tp hobi dia kemas bilik. haha

Anonymous said...

sori erk..kdg2 pengkid ni mcm tk sedar diri..dah la nak jadi lelaki,dibalut2nya dada tu biar tak nampak bu...tu,lepas tu pakai plak baju singlet jer gi mkn kt kedai..nak tnjuk sgt ker ko tu jantan kelepeh...palsu..malula sikit

Anonymous said...

agak2 arrr klu nak menyamar pun.jgn jadi bahan ketawa org.tk senonoh...eeeeeeee

Stephanie Campbell said...

erk? manada, gua orang biasa je dowh. ko lagi kacak. hehe.

Jennyueed said...

ishh..kenapa la diorang nie blh pilih jalan camnie..sangat2 tak patut!! nnt kurangla awek cun..