PEREMPUAN ADA MISAI MAKNANYE APE???? | impianku dalam mimpiku

Thursday, March 24, 2011

PEREMPUAN ADA MISAI MAKNANYE APE????

Assalamualaikum...

MISAI... teringat lak aku pasal Sarjan misai dalam citer gerak khas... haha.. nampak garang je kn... :)

Tapi, cm ne pulak kalau pompuan ade misai.. maksud aku bukan misai yang lebat cam sarjan misai tu... tp misai yang halus2 tu la kn.. hehe..


Misai bagi perempuan bukanlah dikategorikan sebagai bulu roma k.. so, xsalah perempuan untuk mencukur bulu misai tu bagi mengelakkan menyerupai lelaki... setahu aku kalau bulu kaki pon xsalah kan kalau pompuan cukur... maaf lah kalo fakta ni salah..

Kebanyakan yang aku nampak perempuan muda yang ada misai ek.. nape ek.. adakah disebab kan hormon.. may be la kan.. hehe.. perempuan memang xdapat dilarikan dari pada kecantikan.. so, pandai2 la pmpuan tu nak jaga diri masing2 cam ne kan..

last... aku pernah dgr gak dari member2 yang mengatakan, kalau pompuan ada misai maknanye dara lagi.... :).. sory.. STOP...

Sekian...

IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

20 comments:

cik azeya said...

ahaa. teori last tale pakai. sy tade misai pon. "aku masih dara" hahaha

Cikya said...

Top,

perempuan kalau ada misai mungkin ada masalah terlebih hormon androgen kalau tak silap.

dan kalau perempuan terlebih-lebihan bulu teramat..
ada masalah hirsutim..

ce google, hirsutim.. :)

topimagine said...

cik azeya >>> haha.. bukan sy cakap.. kwn sy yg ckp k.. :)
cikya >>> canggih2 nye sume.. ke tanye cik google. gak ni :)

Tuan Muda Naim said...

<--nk cukur misai bg nampak mcm umo saploh taon

Dilla Nur said...

tapi kan...klo yg ada misai tu...kalo die cukur...nti lagi byk tau tumbuh...hmm

topimagine said...

TMnN >>> ko memang cm budak2 lg la.. haha
dilla >>> prnah gak dgr psl tu.. so gunting je la ek :)

Dilla Nur said...

nak gunting cemane kalo yg jenis halus2 tu...hehe...

-ilhamArman- said...

huhuhu.. perempuan ada misai?... aku geli sebenarnya tapi hope xde perempuan berjambang.. yang tu kompem ak larikk!...

Miss Tira said...

Ia berkenaan gen dalam tubuh. Tira pun tak berapa arif berkenaan ini.

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

tu pompuan berdua 'jantina' ahakss... :p

azliah mohamed said...

saya ada misaiiiiii....tapi x berani la nak cukur..nti nampak obvious la pulak mcm ada liang roma..

topimagine said...

dilla >>> haha.. mana la sy tau :)
ilham >>> haha. yg berjambang tu melampau la :)
tira >>> tu la gen dalm bdn kn :)
cintabunga >>> cm blog ko la.. ada dua jantina :)
azilah >>> bestu.. biar kn je la ek.. hehe :)

♥ Mrs.Eady ♥ said...

kesian kat pmpuan yg ade 'misai' sure benda tu membelenggu fikiran nyer..

Khairul Antasha said...

pompuan ada misai eh.. jap nak cek.. eh takde pun.. Aku Masih Dara..hahahaha

topimagine said...

mrs eady >>> hehe.. tau xpe.. jadikan die kurang keyakinan diri :)
KA >>> haha.. bagos.. cek misai je tau.. jgn cek len lak.. haha :)

chii said...

kalo cukur..sure akan tumbuh lgik byk..
tp kalo x silap chii..bg gurl yg tak kawen..kalo bleh jgn buang..nnt time nk kawen..mk andam akan buang...kalo buang siap2..nnt tade seri da..

ni kawan ckp la :D

aty shakira said...

perempuan ade misai sbb masalah hormon la..hahah klakar je..

lalink7 said...

sape la cakap tue ek sape ade misai ade dara..haihh jgn pcaya benda bukan2 tuee..

memang sbb hormon la..kalau perasan..perempuan yang ada banyak bulu roma di tangan mmg kat atas mulut ada banyak bulu2 halus..

teringat mmbe skolah dulu tegur aku

"eh..nape xshave misai tue" sakit hati sgt =(

topimagine said...

chii >>> haha.. kirenye mak andam je la yg leh buang misai ek :)
shakira >>> hehe. ye ke.. ingt kn dh xde dara die gugur sndiri :)
lalink >>> mare sangt lalink :)hehe.. relaks2 member lalink jeles la tu die xde misai :)

nelly said...

aiseh ..ni yang tak tahu maknanya kalau dia ada ..=p