LELAKI YANG BAWAK KETA SPORT NI ENSEM | impianku dalam mimpiku

Thursday, March 31, 2011

LELAKI YANG BAWAK KETA SPORT NI ENSEM

Assalamualaikum...

KERETA SPORT... kereta berkuasa tinggi la dalam bahasa budiman nye... kereta cmni memang menjadi idaman semua orang terutamanya lelaki.. tapi lom tentu sume lelaki leh dapat kereta idaman masing2 kan..


Kat sini aku nak ketengahkan, betol ke sape2 je lelaki kalo bawak keta sport ni nampak ensem... hehe... kadang aku perhatikan muka dieorang pecah rumah gak, tapi ramai pompuan kate 'hensem nye mamat tu'.. :)

Abestu aku yang bawak lagenda z kaler merah sport rim putih xensem la ek... haha.. relaks ar topimagine.. ke enseman seorang lelaki tu terletak pada hati yang suci dan bersih... cewahhhh...

Berbalik pada citer asal... memang ensem kut dari pandangan pompuan kalau lelaki bawak keta sport ni.. xkire ar ferrari ke, mazda ke, paleng kurang pon satria gti yang dh convert.. hehe..

tapi kadang2 aku confuse gak, pompuan nye mate cm ne... muka mamat tu yang ensem ke, or "poket" mamat tu yang ensem... hahaha..

Setiap orang ada pandangan masing2 kan.. terpulang la untuk ko orang menilai tahap keenseman seseorang yang bawak keta sport tu... hahaha

Sekian...



IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

12 comments:

husna mukhtar said...

aku tak suka lelaki hensem.
poket hensem pun aku tak pandang.

perangai hensem baru cool

cik ayin said...

itu dia..mata laen2..heeee

topimagine said...

husna >>> cakap je cm tu.. tp sebenarnye, biar muka xensem , janji poket ensem kn :)
cik ayin >>> boleh pandang2, jangan pegang2... :)

Khairul Antasha said...

sy benci lelaki mcm tu..melawa dgn kete sport dia..padahal KOSONG!.. berlagak je lebih..huhuh..

maybe ada sesetgh pompuan pandang suma tu.. sapa xnak kan lelaki bw kete sport..emsem..tp tu x sure lagi kete tu kete pinjam ke tidak..erkkkk..hahaha

Eza Ridzwan said...

bagi k.eza, ensem x mencerminkan apa yg ada dlm diri dia..klu muka ensem tapi poket kosong, hampeh!...klu muka ensem tapi perangai cam dajal, pon hampeh!..biaq sedap mata memandang, itu sudah cukop..xde duit pon xleh gak...kang kuaq dating, kita jee nak kena banje dia...kena la gentleman sket kan...oleh itu, wahai sang lelaki, kerojelah rajin² & kumpoi duit...

topimagine said...

KA >>>> haha.. cnfirm keta pinjam kn... jgn la cakap pompuan xpandang benda tu sume.. haha
Kak eza >>> wah mare tol hot mom ne.. xgentle ek kalo kuar dating awek yg belanje..hahaha

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said...

hri tu tengok dia bawak kereta lotus kot, yang keluar muka biasa2 aje.. huhu...

Piasara said...

"muka pecah rumah?...a'ah la kan,bkn apa sebenarnya yg bawak keta sport ni org2 kaya jer,tu yg pompuan2 tu nmpak diorang ensem jer..sbnrnya nmpak $$$$$4 org tu..."

chii said...

ahahah..kalo poket hensem..secara automatik leh wat muka jadi hensem gak..tp kalo poket x hensem..alamakk...kena cari yg lain ni..ehehe

Silent said...

best giler kete 2.....

topimagine said...

atiya >>> muka xmelambang kat kandungan poket :)
kak pia >>> kebaynkkan pompuan cm tu ek :)
chii >>> hahaha.. mate duitan chii :)
silent >>> keta amfibia

hanim azhari said...

<--- pandang lelaki bawak beca & vespa je kehkeh