VIDEO DOKUMENTARI MAJALAH TIGA MENGENAI SKUAD HARIMAU MALAYA SUKAN SEA 2011 | impianku dalam mimpiku

Sunday, December 4, 2011

VIDEO DOKUMENTARI MAJALAH TIGA MENGENAI SKUAD HARIMAU MALAYA SUKAN SEA 2011

Assalamualaikum...

HARIMAU MALAYA... walaupun dah dua tiga minggu detik2 kemenangan skuad bola sepak negara memenangi pingat emas di sukan SEA Indonesia yang lepas, rakyat malaysia masih lagi tidak bosan untuk menceritakan pasal kejayaan gemilang ini kan :)


Malam tadi majalah tiga ada menayangkan satu dokumentari pasal dieorang ni.. aku pon xdapat nengok sebab menunaikan tanggungjawab untuk mencari rezeki buat keluarga.. hehehe

Tapi jangan risau, zaman teknologi, kat youtube berlambak video dokumentari tu.. hehe.. ni ha aku nak kongsi video tu ngan ko orang....



Bila nengok dokumentari ni, makin bertambah bangga kita kat skuad muda ni kan. Ong kim Swee memang berjaya membentuk skuad yang mantap untuk masa depan negara...

Hope pasukan ini tidak hanya setakat ini sahaja... pihak2 berwajib perlu menjalankan tanggungjawab untuk mengekalkan potensi dieorang semua ni kan.. MALAYSIA BOLEH...

Sekian....

IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

10 comments:

hawiz said...

kann.lama xtgk abam topik!

Puan Kutu said...

sy tgok mlm tadi.hehe Malaysia boleh!

YAYA AZURA said...

saya pun tengok malam td..memang rasa lebih bersemangat..anak tengok pun terus minta nak pakai baju harimau muda tu..

Chuu Muqhlis said...

masa dpn bola sepak negara makin cerah., ada kemajuan :)

L said...

yer.. boleh3!!!. malaysia boleh!

jom baca kejap=0
http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/tuntutan-ifc.html

||aLeaSaRa|| said...

kalau nak tau kite tgk sampai habis.tiap kali ditunjukkan kembali masa detik2 kemenangan semua gol yg berjaya disumbat,kite asyik tepuk tgn je,bangga sggh lah.tgk peminat yg tak jemu2 tgu diorg kat LCCT,tgk kumpulan yg ditubuhkan khas utk skg team Malaysia tu,siap buat lagu lagi..betul2 terharulah.

cuma sdh gak kalah ngan bahrain...

Ezad Skytech said...

aq pun tengok tapi da nak habis...hee~

rasa nak rembat satu la jersi hitam kuning ni...smart..:)

LydSunshine said...

pat ploh tige menet. Lamanya...

:: Mrs.Eady :: said...

hidup harimau malaya harimau muda!

Lya Colours said...

ghimau kacak !!!