LELAKI TAKDE BULU KAKI TAK BOLEH PAKAI SELUAR PENDEK | impianku dalam mimpiku

Friday, December 2, 2011

LELAKI TAKDE BULU KAKI TAK BOLEH PAKAI SELUAR PENDEK

Assalamualaikum....

BULU KAKI.. betol ke, lelaki yang banyak bulu kaki ni lebih menonjolkan kejantanannya.. haha... macam2 toeri la ko orang ni kan..

Pastu ada yang cakap lelaki yang ada bulu kaki ni seksi.. yang xde bulu kaki lak cam ne? xseksi ke? hehe.. Sekarang fenomena untuk menunjukkan "aurat bulu kejantanan" tu semakin berleluasa kan.. hehe.. Lagi2 budak lelaki melayu sekarang ni.. mesti rase diri tu ensem bangat kan... :)

gambar ni aku amek kat google je :)

Tapi nk dijadikan cerita ada member aku sorang ne, bulu kaki die xde la lebat sangat.. sekali nengok am xde je.. pastu die pakai short pant... ade la beberape orang makhluk member2 lain gelakkan beliau... diorang mngatakan " dah kaki xde bulu.. cam pompuan je.. ad hati nak tayang-tayang".... :)

yang menjadi persoalannya adakah lelaki yang tidak berbulu kaki tidak digalakkan memakai seluar pendek..haha... Aku soal, ko orang la yang jawab k.. maklumlah, lama xmenulis kat blog ni.. so idea pon xbanyak. :)

Sekian...

IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

18 comments:

Adylia Qarissa said...

agak pelik kalau lelaki tak ada bulu kaki..agak pelik jugak kalau perempuan ada banyak bulu kaki..

hahahaaa..bagi dkna lelaki agak 'macho' ada berbulu kaki then pakai short pant ;p

Khairul Antasha said...

haha..kalo bulu kaki byk sgt pun semak buat apa..haha..

Anum said...

hahaha
pelik nie kalau lelaki x de bulu kaki

LydSunshine said...

Takboleh pakai suar pendek sebab nnt pompuan jeles kaki lelaki tu lebih cantik drpd kaki dia. Heheh.

:: Mrs.Eady :: said...

tak sanggup!!!!hahahaahaha,....

ikatankasihku said...
This comment has been removed by the author.
ikatankasihku said...

lak, tak macho lah nanti...he2

akak da jawab da, nanti tgk k...


http://mamaikin-ikatankasihku.blogspot.com/2011/12/duit-rm500-yang-di-janjikan.html

chii said...

jambu seh kalo xde bulu kaki..agagaga

Chuu Muqhlis said...

xde bulu kaki lngsung pon x ley., kang lawan pompuan :P :P

aizamia3 said...

nampak jambu kut.. hikhikhik..

Cuby Zaly said...

hi.. abang saya pon tak ada bulu kaki.. dia suka lak tu pakai suar pendek... kelalar pon ada gak... saya rasa bulu kaki saya lagi panjang... hhahhaaaa...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

erkkk..aku lagi suka kalo lelaki tu xde bulu kaki.. kalo aku jumpa lelaki yg bulu kaki dia lebat..siap berkerinting..aku suka je kutuk>> ni kalo kutu duk merayap kat kaki..mau tersesat nie...haha

Halimatun Sa'adiah said...

x ske tgk laki yang pkai suar pendek..geli tgk bulu kakinye..

Ahmad Haziq Azlan said...

lagi elok seluar panjang

Shaherah said...

hahhahahaha.. klakar pulak baca entri ni.. serius klakar.. haha.. pakai jek lar.. tak kesah lar ade ke xde ke bulu kaki.. kalau kawan shera lak.. perempuak lak yg bnyk bulu kaki.. geli tgk.. dh mcm lelaki.. shera suka tgk lelaki pkai sluar pendek.. ^_^

anamizu said...

hahaha adeh..sakit perut guwa bace..
errr tp dia base on hormon gak rsnye.
dan sbb tu la lelaki je sllunye byk bulu kaki..pmpuan plak kalo byk bulu kaki/tgn akn nmpk pelik =P




luv,
cik ana

onlajer said...

tapi kalau lebat sangat tak geli ka bhai orang tengok

Anonymous said...

lagi banyak bulu kaki, lagi macho. kalu takat nak pakai seluar 3/4 takat lotot kaki licin, baik ko pakai gincu / bedak muka sekali nyahhhh !!!