MAK DARA FABULOUS GIVEAWAY | impianku dalam mimpiku

Tuesday, December 6, 2011

MAK DARA FABULOUS GIVEAWAY

Assalamualaikum...

GIVE AWAY... selamat ulang tahun yang ke sepuluh bulan untuk blog mak dara kita ni ye...

aku rase tarikh aku start berblog ngan mak dara ni lebih kurang sama ja, tapi cuba ukur dari segi kejayaan.... mak dara dah jauh giler meninggal kan aku.. kurang asam nye mak dara..haha :)

http://www.bicaramakdara.com/2011/11/mak-dara-fabulous-giveaway.html

Haha. blog mak dara ni memang menarik pun.. beliau dan husband beliau adalah penulis skrip.. banyak skrip drama-drama yang telah mereka hasilkan... filem "LIBAS" juga adalah hasil dari tulisan suami beliau martias ali...

Giveaway kali ni beliau ingin meminta kita cadang kan satu tajuk filem.. ape tajuk filem nak bagi ne ek.. hehe..

IMPIANKU DALAM MIMPIKU

Tajuk blog aku sudey... haha.. ape pon xboley... janji ada kan... k la mak dara... xde hadiah nak bagi la untuk besday ke sepuluh bulan ni.. mak dara lak yang bagi hadiah kat orang len.. padan mukeee... :)

Sekian...

IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

4 comments:

Anum said...

good luck

:: Mrs.Eady :: said...

good luck!

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

senangnya keje kan..susah sebenarnya nk cari tajuk tanpa tahu jalan cerita..gud luck top!

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

Terima kasih Top sbb sudi join GA Akak ni ya.. Nantikan keputusannya pada 8hb dis nanti.. All the best =)