SPENDER VS BOXER | impianku dalam mimpiku

Monday, May 16, 2011

SPENDER VS BOXER

Assalamualaikum....

SPENDER VS BOXER.... ini hanya nak merujuk kpada lelaki sahaja ye... ada lelaki yang berminat memakai spender, dan ada juga yang lebih kepada boxer... :)

Maksud spender atau pun seluar dalam.... sory la.. aku dah search kat google nak cari maksud spender.... tapi yang keluar semuanyer maksud "spender basah"... rasenye ko orang taukan maksud spender.. :)

Bagi aku bile pakai spender, kedudukan "objek" lelaki itu akan lebih stabil dan berada di kedudukan yang telah ditetap kan.... so secara fizik nya, momentom objek tersebut akan lebih sekata... :) cume kekurangan nye ia akan menyebabkan objek tersebut terlampau padat di situ :)


Maksud boxer lak, adalah seluar pendek paras peha ko orang tu la.. aku pon xtau nak ternag kn cm ne.. boxer ni cam short pant gak tapi lebih pendek sikit hingga leh nampak celah2 bedah tu :)

Bagi aku bile pakai boxer ni, suasana persekitaran "objek" tersebut akan lebih terbuka serta pengaliran oksigen dan karbondioksida dapat berjalan dengan lebih lancar... dan bile berlakunye ketegangan yang agak melampaui batas, "tindakbalas ereksinye" akan lebih selesa serta tidak menimbulkan mane sekatan.. :) cume jangan bg kantoi la..

aku pon xtau la sebab ape manusia pakai spender or boxer ni kan.. memang sejak aku lahir telah dididik untuk pakai kat dalam ni.. so, terpulang la kat ko orang yerk mana yang lebih selesa :)

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

26 comments:

Unknown said...

tapi masyuk bro kalau pkai boxer..rase nyaman jer..tpy xakan kantoi gak kalau boxer tu mcm ketat sikit ah..boleh cover kot..haha boxer lgi best dripada spender..yg spender agk terkurng kot..huahau

rafina mimi abdullah said...

pakai boxer la bagus utk kesihatan..

Isteri Encek Bard said...

hahhahha tetiber teringat en. bard... hahhaha sengal lah top

Tuan Muda Naim said...

boxer bebas+full kontrol...spender sempit giler

Khaisya said...

erkkkk....

malu nak komen..

bicara mak dara said...

oleh kerana en3 ni merujuk kepda lelaki aje maka akak nak komen gambor tu.. cumillllllllllllllllllll geramm tgk hehehehehe

mykhalis said...

klau takde dalam pilihan di atas camne?wahahha

nazirah said...

hahahahaha..

hawiz said...

dua2 aku pakai..opss..ahahaa

Syafiq Rosli said...

haha..aku prefer boxer lg.

mOon EyEzS said...

aku nak jwb soalan last ko wlpn aku semamngnya bukan lelaki....pender dan boxer melindungi "objek" lelaki dari zip...kang kalo x pakai dan tersangkut cmna...hikhikhik

no_answer said...

pakai boxer nyaman ! weeeee :D

nabilah_2908 said...

hahaha..payah juga yer jadi orang lelaki ni....

Unknown said...

errr..nak komen pe eh..ehehe...tp chii pernah gak tanya kwn2 laki sblm ni..ada yg kata selesa pakai boxer..katanya lg 'free'....pastu ada juga yg x suka pakai pape..aiyokss..bahaya...ahahah

amlyn chuuky said...

hehehe.. sje gatal nak komen.
kalau pkai boxer, pakai la y agak tight sikit.. sebab baru nampak macho and seksi.. hahahaa.. (pengaruh model dekat kotak boxer.. hahahaha)

Puan Kutu said...

haha no komen.tnya org laki.haha...

KAMIHIDUP said...

tak pakai lagi style. :)

puanbee said...

kiki top ada akk pernah baca tk nk mandul pakai boxer lalala..top memang sengal pun IEB dia sorang je berani buat entri gini haaa

Anim Azhari said...

xtaw..tnya org laki la :)

Fathiah Hamim said...

aiyak. motif post ini? :D

Shafa said...

hahaha...cute la baby tu. kejam btl bapak dia.

sayacomel said...

erkkk..boxer??? lerr..

gstringboy said...

hye bro..aku nk komen jgk
aku lelaki tp aku mmg suke pakai gstring n thong sbg underwear ari2..
aku skrg umur 24 n dh pakai gstring n thong since aku form 5 lg

tp kdg aku just akan pakai fit boxer or tight yg paras atas peha dengan tshirt or singlet just kluar pegi kedai or isi myk waktu malam or just keluar cuci kereta kt carwash n gnting rambut..sbb aku rase lebih selesa pakai mcm tu lg pun dh duk kt umah pakai boxer jgk just nk kluar dekat2 sekejap malas nk pakai proper

spender plak aku just akan pakai kalau mandi kt pool or water park

tp kalau aku pegi pantai biasenye telok kemang kt p.d aku just akan pakai thong mandi pantai

gstringboy said...

btw gstring n thong aku pakai mmg design untuk lelaki..ade jual kt mane2 mall..skinxwear or renoma pun ade
bukan yg perempuan pakai...yuckks

Anonymous said...

Aku lelaki. Bg aku, pakai la spender pompuan, sedap pakai. Kain lembut. Aku mmg tak pakai spender laki dah.

Anonymous said...

Pakai je spender pompuan. Panties are the best.