USAHA UNTUK MENJADIKAN MALAYSIA NEGARA KRISTIAN | impianku dalam mimpiku

Saturday, May 7, 2011

USAHA UNTUK MENJADIKAN MALAYSIA NEGARA KRISTIAN

Assalamualaikum...

MALAYSIA... kat sini aku bukan nak memperkatakan tentang dunia politik negara yang semakin hari semakin huru-hara... aku pon xberminat sangat dengan dunia politik ni... cume yang harapkan, agar kuasa politik negara akan dapat terus kekal di tangan orang Melayu..

Tadi aku terbaca kat Utusan Malaysia Online (Rujuk SINI), tentang usaha beberapa pihak yang cuba men'kristiankan" negara Malaysia tercinta ni... semua yang mengaku sebagai rakyat Malaysia perlu tahu ape yang termaktub dalam perlembagaan negara yang mana Malaysia adalah sebuah negara beraja dan Agama Islam adalah agama rasmi negara...


Tapi semua tahu tentang sifat extrem dan rasis sebuah parti politik yang semakin berani untuk menentang perlembagaan negara ni.. ingatlah wahai semua orang2 melayu dan umat islam Malaysia, jangan lah kita sentiasa bergaduh sesama sendiri kerana kuasa... Sementara kita berpecah belah, musuh kita lak sedang rancak mengatur strategi untuk menakluki negara kita ni...

Dulu heboh dengan memorandum yang menuntut umor bawah 18 tahun xperlu dididik dengan agama, perkahwinan campur antara islam dan agama lain dibenarkan, pembinaan gereja terbesar di Bukit Jalil, dan bermacam2 lagi la.. sekarang ni pula konvokesyen paderi satu Malaysia pula diadakan untuk membincangkan tentang rancangan untuk menjadikan Malaysia negara kristian...

Hari demi hari, banyak perkara2 yang kita tidak dijangka... kesucian agama islam banyak tercemar kerana kelalaian kita... kita harus bersatu untuk mempertahankan kedaulatan dan kesucian hak kita ini.. Jangan kerana kuasa dan wang ringgit, negara, bangsa dan agama kita tergadai...

Sekian...

Boleh juga rujuk di ruangan ini.

1 - DAP BERIKRAR JADIKAN MALAYSIA NEGARA KRISTIAN
2 - MAKING CHRISTIANITY THE OFFICIAL RELIGION
3 - MALAYSIA BAKAL NEGARA KRISTIAN


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

13 comments:

husna mukhtar said...

tak suka la mcm ni

Fyqa said...

hmmm ape ntah kan

nur said...

MEMANG TAK PATUT JADI MACAM NI. ISK.. MINTA MINTA LA TAK MENJADI .. KITA KENA SENTIASA BERINGAT!!

Tuan Muda Naim II said...

ni la yg buat aku sifat perkauman...bg senapang aq nk bunuh org

kAmi dAn mEreKa said...

sikap masyarakat kite sendiri yg meyebabkan semua tu berlaku,

mintak dijauhkan lah dari semua tu berlaku,

nabilah_2908 said...

Ya Allah...kita sbg umat islam dah mula terancam...

moga Allah lindungi kita semua...

Mrs.Yie said...

pihak pemerintah perlu buat sesuatu..jgn hanya tgok saje..kita org melayu khususnya islam..jagalah kedaulatan melayu kita..ni negara kita..hak kita..dah nama pun MALAYsia..MALAY..MELAYU..agama rasmi adalah ISLAM..jangan nak memandai kristiankan negara ni..berpantang maut sebelum ajal..silakan kalau berani..sikit pun x gentar..

KAMIHIDUP said...

islam bangun semua.

chii said...

sama2 doa semoga perkara sebegini tidak akan berlaku di malaysia..

KHRLHSYM said...

hehe no komen top.

shereena said...

ish2..dunia2..makin trok!

Adibah Ishak said...

glerr ape?

mOon jOhari said...

negara2 luar banyak dilanda malapetaka / bencana alam...tp kat malaysia ni la malapetaka yg kita bakal hadapi...minta dijauhkan la...