AKU INGAT BLOG AKU JE YANG XLEH SIGN IN | impianku dalam mimpiku

Thursday, May 12, 2011

AKU INGAT BLOG AKU JE YANG XLEH SIGN IN

Asslamualaikum...

BLOG.. sory la guys.... aku semenjak dua menjak ni kurang siket idea nak update blog.. so aku merepek2 je la pasal benda remeh temeh ... hope ko orang xbosan yerk... hehe

Aku nak cakap ni... nape ek siang tadi blogspot, bila nak sign in kejap boleh kejap x yerk... bertubi2 aku tekan button sign in, tapi xleh gak masuk... aku betol2 dah fedup.. aku ingat ni sume kesan dari malware yang aku kena semalam...


Sambil2 aku klik2 button sign in tu cam orang sengal, aku g la borak2 jap ngan member2 facebook.... aku tanye la pasal masalah aku ni.. rupa2nye dieorang pon same.... hahaha.. padan muka dieorang... ingat blog aku jerk.. rupe2 sume pengguna blogspot menghadapi masalah ni yerk.. hahaha

Aku ni jenis cepat putus asa siket... kalau blog aku sorang jerk yang bermasalh cm ni dan xleh nak setel2, aku cnfirm remove blog aku ni n wat blog baru.. haha... senang cter... xde lah, penat siot aku 4 bulan ni wat blog impian aku ni, xkan senang2 aku nak remove kan...

time kasih pada kawan2 yang banyak bagi nasihat pada aku kalau aku ada masalah pasal blog ni k.. Sayang ketat2 kat Jannatul Naim, Saiful Hawiz, Nur Hanim, Nadia Kasyirah dan ramai lagi la :)

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

22 comments:

hawiz said...

ooohhh my goshh!!..mana hawiz disebut2 la...yeayyy...betol2...jenuh tekan sign in....hampeh tol..tajkot aku..

Anim Azhari said...

waaa...terharunya aku T.T syg ko ketat2 gk top..ngeh3 blog aku da bleh sign in ^^

Anonymous said...

da kena ptg tadi..huahaa

Shaherah said...

ha ah.. hampir semua kot petang tadi tak boleh.. merepek apa tah tadi..

i l y l i n said...

eh .. tekezut aku cm kene elektrik la sbb ade name aku...ni wat tbe2 nak kiss topek ni...HAHA.. aah td 1st leh kejap je..pastu bgn tido td nak sign in ta leh gk..risao gak takot blog aku ilg..last2 ok dah..ngee :)

bicara mak dara said...

Mak Dara pun terkono juo hahaha

Dekcik said...

2 lah kene ptg tdi rase nak membontak jew..

klu free jwp soalan nie..

http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/05/ehtu-henset-saya-ok.html

Syafiq Rosli said...

huhu..nasib baik aku tak kena..:)

KAMIHIDUP said...

ehem-ehem. :)

Puan Kutu said...

wo ya ker..siang td bukak elok jer!hehe..

Cik RoSs said...

Haaaa...kite pun siang tadi,mula2 ok je on blog...tetiba,bila nak ke design,tak boleh...!!

Memang rasa agak cuak laaaa!!

puanbee said...

http://puanbee.com/tolong-puanbee-menang-prudential-family-ni-boleh-tak-sticky-post/

top nk mintak tolong!

puanbee said...

rasa cam ramai yg tk leh sign in td...

Unknown said...

kejap je td..dlm time ptg2 td kan

Fyqa said...

xnk kena lgi cnggini..

KAMIHIDUP said...

tu dia blog berubah wajah. :)

Unknown said...

tahu xper, ayir kne juga.. ingt kena delete dah blog ayie nie..lalal

Anonymous said...

ERm, Tira pun sama jugak. Tapi sekarang dah okey. Top jangan cepat putus asa ya. Kamu diperlukan dekat dunia blog ni sebab kamu best! :)

deeya said...

owh ! ta tau ke semalam ramai blogger tnjuk prasaan kat facebook ?? bangga jerp mark zuckerberg bila sume blogger tertumpu kt FB .. hahaha !

Khaisya said...

tu la pasal2.lepak fb pun boring je..haihhh....

Abu Bagi said...

hahah kecoh seantero alam semalam..

mOon EyEzS said...

sama la ... aku pnya la isau kOt2 kesan akibat malware ko...hikhikhik... :p....