SMALL GIVEAWAY DARI PUANBEE.COM | impianku dalam mimpiku

Sunday, May 1, 2011

SMALL GIVEAWAY DARI PUANBEE.COM

Assalamualaikum...

GIVE AWAY.... wah... Puan Bee wat give away la... sape yang xkenal Puan Bee ni kan.. cukup terkenal ngan segmen review blog orang... Bakal menggantikan Ben Ashaari suatu hari anti..

Aku adalah antara pengikut setia Puan Bee ni... Dah die wat GA kan.. aku mesti join... walaupun aku tau nasib selalu xmenyebelahi aku.... hehehe

http://puanbee.com/small-giveaway-dari-puanbee-com/

Kalau ko orang berminat nak join segmen dari Puan Bee ni ko orang leh click banner kat atas ni or link yang telah disediakan tu..

Sambil join GA ni, kita juga dapat eratkan silaturrahim sesama blogger kan... Contohnye Puan Bee ni... Die memang ramah n rapat ngan rakan2 blogger die... Kalau ko orang ada pape masalh peribadi ke, ko orang leh refer kat dia, coz die ni berbakat dalam menjadi pakar motivasi or kaunseling... Percayalah :)

So, tunggu ape lagi, marilah kita ramai2 meriahkan SMALL GIVEAWAY DARI PUANBEE.COM ni yerk... makin ramai yang join, makin kurang la peluang aku nak menang... hahaha.. gurau jerk.. hadiah xpenting.. yang penting ukhwah sesama kita kan... :)


Aku nak tag >>>> CINTABUNGABLOGSPOT

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

4 comments:

Anonymous said...

gud luck yaww :P

Yaya Azura said...

moga ade rezeki ...

jom join GA yaya pulak ...

http://diariibuwafiq.blogspot.com/2011/04/yaya-azura-1st-giveaway.html

Puan Kutu said...

oh kembarku bee buat ga yer.tak perasan pulak.cpt betul top.tgh busy lg nie.tk tau ladpt join ker tak.btw gudluck yer..

puanbee said...

haa apa...pakar motibasi ? ekeke gud luck top yer..tenkiu join dengan kata2 yang penuh makna tu :)