SAPE CAKAP SEMUA PEREMPUAN NI WANGI | impianku dalam mimpiku

Tuesday, May 17, 2011

SAPE CAKAP SEMUA PEREMPUAN NI WANGI

Assalamualaikum..

WANGI... hehe.. sebelom ni kan aku wat entry pasal BAU BADAN PEREMPUAN SENTIASA WANGI... rupenye aku silap.. banyak gak yang menyangkal mengatakan xsume perempuan ni wangi... malahan ada yang lebih berbau lagi dari lelaki.. mengikut teori pon memang menngatakan peluh perempuan lebih berbau dari peluh lelaki... :)

Ni entry bukan entry nak menghentam orang perempuan k....hahaha... ni cume untuk perbincangan dan untuk sape2 melontarkan pendapat jerk..


Ada yang mengatakan tahap bau yang kurang menyenang kan bagi perempuan selalunye semasa di dalam bas.. haha.. lagi2 budak sekolah yang dah sehari suntuk menuntut ilmu dan waktu balik terpaksa berasak2 dalam bas.. cnfirm ketiak berlendihnye kn... :) (budak2 sekolah sila jawab)

Ada gak yang cakap, peluh perempuan ne memang tengit siket baunye.. yang menyebab kan wangian tu tu terserlah sebab orang pompuan ni dalam sehari berpuluh2 kali la sembur perfume.. kalo sekali sembur, mak oi.. xingat dunia :) (orang pompuan giler perfume sila jawab)

Ada jugak yang mengatakan segelintir orang perempuan xsuka pakai perfume ni.. pening kepale katanye.... tapi nape still bau wangi yerk.. maybe bau shampoo yang setengah botol die habiskn tu kut.. hehe (orang perempuan xsuka perfume sila jawab)

Terpulang la kepada masing2 ngan teori sendiri yerk... tapi aku selalu terdengar orang cakap lelaki yang badan basah berpeluh tu seksi... hehe.. ade kena mengena ke ngan tajuk entry ni (lelaki sejati sila jawab)...

Sekian...


p/s : cube ko orang search kat google "peluh lelaki".. apa yang terpapar sume nye positif :)

IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

28 comments:

☀ Izzaty Hedry☀ said...

meh2 nk jwap .. ney jwpn bg owg pmpuan xbpa ska perfume .. sbb depa pkai bedak ...bndak pun dah wngi..;p.. tpi xla pkai smpai berkilo2..^.^.. teng teng ....

KAMIHIDUP said...

ni macam baru betul top. :)

hanim azhari said...

haaa..yg ni aku setuju skit..tensen klu balik skolah naik bas + bau ketiak yg kaw2 punya..adeessshhh

Miss Tira said...

Hehehe no komen. Hakikatnya jaga kebersihan diri masing-masing. Kebersihan separuh dari iman. :)

Fathiah Hamim said...

aku tak suka perfume. tapi, aku sapu la jugak silky girl roll-on tuh sikit.

foreigner pompuan kat U aku, pergh. bau tak tahan. diorang tak tukar jubah.

nyanyisunyi said...

"Ada gak yang cakap, peluh perempuan ne memang tengit siket baunye.. yang menyebab kan wangian tu tu terserlah sebab orang pompuan ni dalam sehari berpuluh2 kali la sembur perfume.. kalo sekali sembur, mak oi.. xingat dunia :) (orang pompuan giler perfume sila jawab)"

Ni akak nak jawab lah ni..akak kategori suka perfume ni..tp tkdelah smpai berpuluh kali sembur...alhandulillah tk pulak bau akak tengik..heheheh..yg penting kebersihan mst dijaga..tk guna gak sembur minyak wangi kalau mandi 2 minit je...

...:i'm ezza haniza:.... said...

weh aku wangi lah..mana tak nyaaa,setiap 5 minit msti aku mandi :) ...weeeeeeeeeeeeeeee

...:i'm ezza haniza:.... said...

weh aku wangi lah..mana tak nyaaa,setiap 5 minit msti aku mandi :) ...weeeeeeeeeeeeeeee

Tuan Muda Naim said...

balik skola ngan classmate aq hari2..wangi je dia..

risa said...

zaman sekarang dah macam2 ubat boleh guna..lagi satu banyak petua2 yg boleh kite ikut kalau nak hilangkan bau bdan terutamanya ketiak..dan paling penting kena bersihkan ketiak daripada bu** tu dari panjang..ekeke
kasi clear")

iMBobo said...

ada dikalangan kaum hawa ni yg xnk pakai deodorant sebab mengikut kepercayaan dorg kalau pkai deodaront akan menyebabkan kanser payu dara..ek

Shaherah said...
This comment has been removed by the author.
Shaherah said...

Ada gak yang cakap, peluh perempuan ne memang tengit siket baunye.. yang menyebab kan wangian tu tu terserlah sebab orang pompuan ni dalam sehari berpuluh2 kali la sembur perfume.. kalo sekali sembur, mak oi.. xingat dunia :) (orang pompuan giler perfume sila jawab)

Shera jawab yg ni ea.. ^_^

shera tak nafikan lar.. Kawan shera ada yang giler perfume.. n die kuat berpeluh.. Tp tabiat dia ni bila jalan sikit2 nk sembur..

Bayangkan lar.. berpeluh campur ngan perfume.. mmg tengik.. Kalau tegur dia kecik ati.. sampai sekarang dia tak ubah..

Yang menduka citakan dia suka beli minyak wangi yang merepek2.. Bau pun pelik.. >.<"

mOon jOhari said...

tadi aku kOmen yg aku x pakai perfume sebab sakit kepala..ni ko kata still wangi...musykil aku...jawapan aku...biasa la...org beriman...hikhikhik

kAmi dAn mEreKa said...

kite tak suka pakai banyak sangat perfume, cukuplah diri sendiri je rasa baunya, n tak la bau busuk, haha

kalau yg bergelen2 guna minyak wangi tu, dah kaya sangat kot, :)

✿ gadis biasa ✿ said...

melalui pengalaman sendiri yg berlaku kpd jiran katil
bau tu akan terlebih2 bila stress nak exam dan kalau baca buku (dah lupa tajuk apa) perempuan mengalami keputihan lebih berbau dikala stress..
~gadis biasa pgemar perfume, pengguna syampoo setengah botol dan pelajar tapi bukan budak sekolah~

EZAN IDMA said...

amboi. kutuk pompuan eh. haha. wangi la:p

cucu umie said...

tapi kalo mase nek bus tu memang aku persan lh bro..haha biaselah dah kepenatankan sebb rushing gitu lg2 sebb dalam bus pon xbericon, so, bau tu teraselah..kuikui

Cik RoSs said...

Hamboi3...'cantik' entry kali ni..
huhhuhuhuhu..

Bau badan ni,semua orang ada la..tak kira la lelaki or perempuan..

Apa2 pun,masalah ini ada penyelesaiannya..Harus rajin mencari la macam mana mau hilangkan bau badan ni...

Jangan pulak malas!!Kalau malas,sampai bebila la ada bau badan tu!!!

ish3.....

penyisir rambut said...

fuyoooo!!!
no komen...
tapi pape pon yg penting ketiak guwa wngi...hukkk...
~meh ceom ketiak guwa...hakkk..

vampire's lovex said...

nak wangi,mndi selalu....x yah sembur pfume selalu pn xpa...

cIk IRa said...

jawapan dr seorang yg tak suka memakai minyak wangi : kebersihan diri harus dijaga supaya tidak menjadi HANGIT...minyak wangi yg kuat (murah punya) mmg sakit hidung...tp lau lembut (mahal) oke jer..hahaha...
ala,nak wangi,mandi la sebersihnya... :P

KHRLHSYM said...

perempuan berpeluh itu sexy. haha. top ada saja idea kau tentang gender ni. =.="

puanbee said...

ahaa kalo naik bas harus sembur perfume byk2 kot bukan kat kita kat org sebelah menyebelah wakaka...syampu tu betui lah ! memang hr2 syampu tk leh lepas tu wangiiiii je

Nur Hawa Mohd Zin said...

semua orang ada bau badan dan bau mulut cume kuat atau tak...jadi kebersihan diri perlu utk menghilangkan bau yang tak menyenangkan

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

wekkk.. i tak suka bau peluh..baik lelaki ke pompuan..

not irene said...

saya ada lambakan perfume kat atas meja solek.

setakat hari ni belum pernah pulak orang kata badan saya berbau. Tapi saya pernah bertemu dengan perempuan yang sebegitu. Saya tak sampai hati lagi untuk menegur.

Tapi dalam 20 perempuan, saya cuma jumpe seorang aja yang berbau masam. Tapi, bab species yang tak reti nak mandi pagi tu, masuk kategori lain ya sebab ramai budak2 chinese di office ni tak mandi pagi yang memang berbau ler kan.

Clockwerk said...

err.....bgi saya wangi je bau bdan perempuan wlaupun x pkai perfume...xde masalah pn :)