MAHARAJA LAWAK MINGGU KE 12 - JOZAN | impianku dalam mimpiku

Friday, June 17, 2011

MAHARAJA LAWAK MINGGU KE 12 - JOZAN

Assalamualaikum....

MAHARAJA LAWAK... okay la kawan-kawan, fenomena Maharaja Lawak kembali lagi minggu ini... minggu ini Maharaja Lawak akan bersiaran langsung dari Johor Bahru...



Aku sebagai peminat setia jozan akan sentiasa menyokong dieorang walaupon xpernah pon hantar undian.... hahaha... membazir duit aku jer... :) Meh kita layan video Jozan yerk :)







Dieorang memang terbaeeekkkkk lah... hehe...

Nak video penuh???... ko orang leh g kat SINI.... kat SINI pon boley gak...

Sekian....



IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

12 comments:

cucu umie said...

arghhhhhhhhhhh semgt jozan tu..haha aku still sepah..huhu

EZAN IDMA said...

sepah terbaikk

Mrs.Yie said...

wah..siap bagi link..time kasih top.. :)

♥ Elin ♥ said...

cayalahhh jozann!!

chii said...

terbaik arr...sokong dorng gak :D

Fyqa said...

pling best sepah wehh ;)

puanbee said...

sekian terima kasih bg backlink tu :)

Puan Kutu said...

sy pun sentiasa sokong jozan wlaupun kt umah tak langgan warna,mengundi mmg jauh panggang dr api.keke..

siti kektus said...

jozan mmg terbaik la malam tu,

kesian linda masa dorang kenakan dia dgn fahrin tu, hihi ;)

cik azeya said...

haha. jozan memang mantap. gelak guling guling tengok. hee

cik azeya said...

haha. jozan memang mantap. gelak guling guling tengok. hee

Nur Hawa Mohd Zin said...

jozan makin menyengat di akhir2 musim maharaja lawak ni :)