AWEK CHUBBY NI SEKSI????? | impianku dalam mimpiku

Thursday, April 21, 2011

AWEK CHUBBY NI SEKSI?????

Assalamualaikum..

CHUBBY... thats mean bukan gemok k... chubby jerk... betol ke awek chubby ni seksi???.. part mane yang chubby tu aku xtau la dari mane sudut pandangan ko orang kn... hehehe

Memang btol kut.. pompuan yang "tembam2" ni memang menarik perhatian siket... bak kate orang lelaki, mantop..... hehe.. kalau yang keding2 sangat ni , nengok cam xcukup makn n xbermaya jerk.... tu bagi sesetengah lelaki la, sesetengah lagi cakap pompuan ramping ni lagi seksi kn..

Nak bagi contoh awek2 yang chubby... ni ha dari pandangan aku la...

eh.. kategori awek lg ke...hehe... lagi satu ni chubby ori ker.... entah lah... xtau ler kannn..

ni baru betol chubby ori ... hehe... tapi abg bung lak dh dapt... rezeki abg bung... hehe

haha... chubby kan.. terpegun x ko orang nengok.. memang la terpegon kn... sebab dieorang ni artis.. nak bagi cntoh yang keding2 lak... kena bagi ke... xpayah la kan... anti kate aku menghentam orang lak..

Walau apa2 pon kite xleh pandang wanita ni dari sudut "tertentu" je kan.. wanita ni adalah ciptaan tuhan yang amat istimewa... jangan lah jadikan dieorang sebagai boneka santapan mata kita jerk.. dan wanita perlulah la pandai menjaga maruah diri ko orang yerk...

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

27 comments:

cik ayin said...

abg bung tu tak tahan..huahahhaa

cik azeya said...

terkejut ade gambo anita sarawak. haha.

chubby bukan gemok ae? selalu rasa chubby tu gemok. tak suke org cakap cik azeya chubby. rase diri gemok macam anita sarawak. merapu pe ntah kat sini. hahah.

Pakcoh said...

yang first tu Chubby geli..

hanim azhari said...

wahahaha ko jeles abg bung dpt dia kan ?? aku xkeding..cume kurus je :p ngeh3

KAMIHIDUP said...

chubby itu hot. #fakta

Tuan Muda Naim said...

Pak cik bung ngan pak cik top taste sama..kembar ke?

husna mukhtar said...

<-- cubby tp tak sekdi

mykhalis said...

nnt aku bagitau chubby tue camne,,,hehe..apa2pun..kalau jodoh tak kemana

b a m b a m ' s said...

chubby gebush2 ek..hahahaha.. top..top.. *geleng kepala*

Farhana Jafri said...

chubby tu comel!! anita sarawak tu chubby ke?? dy tu x ori.. dh cucuk sne cucuk sini.. hahaha

jemput singgah ANASAURUS :)

Miss Tira said...

Hmm, yang gambar 1st tu mengundang unsur-unsur syak wasangka tang bibir dia tu. Ori ke. Hmmm. Haha.

Cik RoSs said...

Ermmm...betul ke chubby itu seksi??Seksi ke..seksa mata??ehhehee..

i pun chubby!!Risau pulak bila u buat entry ni..huhhuhuhu :P

cik fza said...

bini abg bung femes tuh.

atiey azha said...

nasib baik atiey ni taklah keding sangat . hahaa . lelaki chubby pun comel gak top ! atiey tak berapa minat sangat kalau lelaki yang keding sangat . macam tak cukup makan le pulok . haha ! upss ..

Nurfazilah Cipa said...

idop chubby..haha

Yan said...

anita sarawak tu cabi ke pedah.. banyak sangat cucuk sanan sini. tak de nya seksi...

Shairazi Saidin said...

PERGH! kaka nita tuh. x menahan.....BIBIR MCM BONTOT AYAM! :)

JUMAAT KELIWON| SENJAKALA!

http://shairazisaidin.blogspot.com/2011/04/malam-jumaat-keliwon-senjalaka.html

Puan Kutu said...

haha chubby best ker

zora said...

chubby= comel......:)

Eza Ridzwan said...

kak nita tuh x chubby Top wehh..si Zizie tuh baru laaa montok!!...da bomb ooooo...geram tgk dia....gebusssss!!!!...

Anonymous said...

ko x hbes2 dgn zizie ezati ko ni..
papepn, laki chubby pn ramai pmpuan yg suka taw

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

saya tak cubby, tapi still sekdi kan?? ahaks...

♛ dja sukhri said...

saya suka kurus.
erk pembetulan..
saya nak kurus.

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

betul3.. wanita ini adalah ciptaan tuhan yang istimewa.. =)

widaunie said...

lawak lak tengok ptg ptg mcm ni

MaiRa QuEeN said...

conpius lak..maira nie chubby ke dah gemuk sgat...hahaha

bulanbintang said...

chubby tu comel.. ahaks !