TOLONG AJAR AKU MACAM MANA NAK BERTWITTER NI | impianku dalam mimpiku

Wednesday, April 13, 2011

TOLONG AJAR AKU MACAM MANA NAK BERTWITTER NI

Assalamualaikum...

TWITTER... orang len sebok nak bertwitter aku pon sebok nak gak kan.. tapi sepatah haram pon aku xpaham teknologi ni.. malunye aku... hehe :).. wat pe nak malu kan.. kalau malu sampai biler2 aku bangang pasal twitter ni :)


So sape2 yang sudi membantu aku , sila la tampilkan diri ko orang ek..jangan la kedekut ilmu .... xrugi kalau curah kan ilmu kat orang tau..

@topimagine

link twitter aku : http://twitter.com/topimagine

Kat sidebar aku tu pon ader... :)

Sekian...



IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

20 comments:

Halimatun Sa'adiah said...

siyess..sy pon x pnah maen twitter neh..

cik azeya said...

twitter besttt :DDD

b a m b a m ' s said...

<----- tak reti jugak! ahahahha

Fyqa said...

hihi. sy ada twitter gak.tapi tak reti pakai.haha

atiey azha said...

heheh ! atiey pun tak reti . tapi buat-buat reti je lah . hehee . jom kita bertwitter top ! atiey follow top oke . follow atiey jugak ! dush2 kebaboom !!

http://twitter.com/atiey_azha

puanbee said...

jom jom all dh follow kamu :)

nelly said...

aiseyh ~~~

daif seyh pakai ni !

KAMIHIDUP said...

twitter laju, xmcm fb. :)

hanim azhari said...

hahaha..aku xreti gne menatang ni fesbuk suda ler

husna mukhtar said...

tak paham jgk top tp aku ada la twitter ni

hawiz said...

tak de twit..so xreti

mykhalis said...

twiter.. tak pandai top..nak belajar kena ada orang di kiri kanan..

Miss Tira said...

Erk, Tira tak ada Twitter dan tak tahu guna pun. FB pun tak terbela ni. Haha. Anyway tak salah nak memajukan diri dalam bidang teknologi maklumat. Chaiiyook Top. Nanti dah terrer ajar Tira pula. :)

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

nana pun tak tahu..hehheheh

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

kalau dah terror nnt tolong ajarkan Mak Dara pulak yer.. mmg blur betul dengan benda alah ni hehehe

chii said...

ada gak..tp hanya sekadar nama je..ehehe

Puan Kutu said...

akk pun takpandai top oii..takde pun akaun twitter.nk buat lamadh,tpdok tangguh2..nti la buat.lagi la jakun!hihi

Syafiq Rosli said...

haha..ko sm mcm aku dulu lah..

Mrs.Sabri said...

nanti kita tweet2 ye top..hehehe..invite la k.mimi kat twitter ni emel rafinarmzm@gmail.com

Hazleen said...

aku sndiri pon xtau nk ber twitter ni