SANTAI BEN ASHAARI :KENAPA AKU SEORANG BLOGGER | impianku dalam mimpiku

Thursday, April 28, 2011

SANTAI BEN ASHAARI :KENAPA AKU SEORANG BLOGGER

Assalamualaikum....

BEN ASHAARI... BA wat segmen lagi.. ape lagi confirm ramai yang menjoinkan diri yerk... aku pon xnak ketinggalan... hehehe...


KLIK SINI KALAU NAK JOIN : KENAPA AKU SEORANG BLOGGER

Ok.. nak start cter ni... wat pengetahuan semua blog aku ne telah di create pada tahun 2008.... tapi first entry aku adalah 15 Januari 2011... percaya x.. hehe... itulah kebenarannye... pada 2008 tu aku daftar sebab letcure aku ada blog, aku pon wat la, tapi mase tu langsung aku xtau pasal blog ni..

Pada hujung tahun lepas, pada bulan desember, aku dah start baca blog2 member aku macam KAMIHIDUP, DANIEL ADI, SANDIWARA SEORANG INSAN dan BUDAK LELAKI SEBELAH PINTU..... semuanye member aku mase kat sekolah menengah dulu... tapi mase tu aku xberminat nak tulis blog lagi. setakat baca jerk.

Tapi awal Januari 2011, aku pon xtau la, nape tibe2 nape ramai tanya aku cam ne nak buat blog.... aku cakap la aku ni xtau pasal blog... hahaha... pastu dieorang cakap, xkan amek diploma computer tapi xtau pasal blog.... hehehe.... wah, ni xleh jadi.. aku ape lagi, terus search kt google n belajar wat blog dari mane2 tutorial blog... akhirnya jadi la cam ni sekarang... :) time kasih kepada yang bertanya yerk...... CERITA HIDUP MARIKO , BENDUL DAN PEMBARIS dan HAFSAH DIARY....

Sebenarnye banyak lagi sebab nape aku jadi seorang blogger... cam bosan kerja kat ofice... curi wifi ofice sebelah... xtau nak wat pe kat internet ni... hehehe.. n macam2 lagi la....

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

12 comments:

Anonymous said...

tak join lagi segmen ni...urmmm

Anim Azhari said...

aku xjoin segmen ni lagi top...bizi la

kindergartenlibrary said...

Nelly jadi blogger pula suka-suka ..haha
minat mendalam ui ~

.Dilla Nur. said...

adehh/...siap wat research tu...haha.. :P

Unknown said...

mak aih..lama gak yer blog ni terperap mcm tu je..tp ok ar..skrg ni da start aktif kan..pengikut pun da ramai :D

cik azeya said...

saye join suke suke bajet mcm nak luah perasaan lah. diari gitu. haha. :)

bicara mak dara said...

sebab curi wifi sebelah tu yg plg besttt kekekeke

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

pasal inai tuh...

sbb aku bajet ensem la aku amek gmbr camtu, heheh.. saje nk tayang kat ko, bg jeles! :p

wehh, beli la..ko kn da gatal nk kawen kan ^^

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...
This comment has been removed by the author.
♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

Hadiah 400..??takkan cik bunga menang kotttt..

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

lama dah sy x join segmen BA..kira baru jugalah awk blogging yer..

lalink7 said...

wahh..alkisahhnyee cenggitu ek? nak jugak la buat segmen niee..menarikk