PELAKON PON BACA BLOG AKU????? | impianku dalam mimpiku

Sunday, April 24, 2011

PELAKON PON BACA BLOG AKU?????

Assalamualaikum...

PELAKON... wah!!! xsangka aku, ada gak seorang pelakon yang membaca blog picisan aku ne... hehehe.. ntah ape beliau cari kat blog buruk aku ni pon aku xtau lah... hehehe.. Aku tipu ko orang????... xde mase aku nak tipu ko orang.. nengok la sendiri KAT SINI YERK :)

Pelakon yang di maksud kan ialah Kak Jee atau nama sebenar beliau Fauziah Abdul Samad.... Kepada generasi2 baru memang xkenal kut ngan beliau... tapi suatu masa dahulu dalam era 80-an dia adalah antara pelakon yang hebat kat malaysia ni.... Beliau juga adalah antara teman rapat kepada arwah Sudirman Hj. Arshad...

Kak Jee yang pakai tudung coklat tu.. mesti ko orang ingat kn.... :)

Banyak kerjaya yang beliau telah diceburi... sungguh luas pengalaman hidup beliau dalam dunia hiburan dan penyiaran tanah air ni... antaranye sebagai pelakon, pelawak, wartawan, dan juga penulis skrip drama dan filem....

Terharunye aku bile beliau singgah blog "tidor" aku ne.. hehe.. ko orang g la terjah blog beliau DUNIA DARI DAPUR KAK JEE... confirm beliau akan reply baleknye,, :) Mane la tau blog ko orang lak akan diterjah oleh personaliti tanah air ni kan.. :) Sebab beliau ni rajin jenguk2 blog rakan2 :)

Sekian..


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

22 comments:

husna mukhtar said...

hebakk kau top

Fauziah Samad said...

fuyooo dasyatnya. terharu Kjee atau aunty Jee (anak Kjee mungkin seusia dengan awak), apabila ada anak muda yang beri penghargaan seperti ini. I like your blog. Ikhlas dan santai. Kjee jarang follow blog anak2 muda sekarang sebab malu...kita kan dah ancient sangat. hehehe

Anim Azhari said...

aku pon slalu gak masuk blog ko..terharu tak ? ngeh3

Anonymous said...

fuyohhh...jeles ni..hakhakahak

Putri Sayang Kamu (PSK) said...

eh ! kenal kjee ni .. selalu nampak berlakon dulu ..

bicara mak dara said...

wahhhhh tahniahhh dik.. cayalah =)

Anonymous said...

Tengok tu Top. Betul tak apa yang Bro Ery cakap. Blog anda terbaik. Hahaha. Tahniah Top ^^

KAMIHIDUP said...

semakin hari semakin hebat. :)

A retarded kitty said...

dahsyat!

rafina mimi abdullah said...

ooo dia ni kena;l sangat laa..tapi sekarang dah x berlakon lagi ke?dah lama x nampak dia.. :)

Maira Quee said...

wah!!top dh naek meletup!!

kizmyself said...

lama dah tak nampak kak jee ni kat TV..thanks Top sebab mengingatkan aku semula kepada pelakon ini..

puanbee said...

oh pelakon itu , akk ingat fauziah ahmad daud hee...tambah glemer lah top

mykhalis said...

khalis ingat lagi akak nie.. kalau inilah latest wajahnya..memang tak berubah la..still macam dulu..

shereena said...

fuiyooo..top dah femes!hehehe..congrats2

kindergartenlibrary said...

femes top pas ni ^^
hehe

Hati Batu said...

blog ni dah femes ni..hehe ni yg jeles ni..hehe =)

Pia said...

"amboi top..bukan main suka lagi dia noo..Kak jee ni mmg pelakon,tp skrg ni tak pernah nmpk dah kt layar tv tu..kalau dulu ya...rasa mcm dok nampak jer lakonan kak jee dulu2 tu..akak pun kenal kat jee dari fb kongsi resepi...dia ni pandai masak jugak..."

mOon EyEzS said...

sentap mak nOk! kejelesan ni...hehehehe

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

top kembang kuncup. hahahahh :D

Anif Abdullah| AA said...

ouh,lama dah tak nampak dia kat kaca tv.. hebat la blog hang taufiq :p

Thomas said...

blog ni dah femes ni..hehe ni yg jeles ni..hehe =)