TOLONG JANGAN TAKSUB DENGAN TAUFIQ ARIFIN!!!! | impianku dalam mimpiku

Wednesday, April 27, 2011

TOLONG JANGAN TAKSUB DENGAN TAUFIQ ARIFIN!!!!

Assalamualaikum..

TAKSUB... tolong lah jangan taksub dengan aku k... aku join dunia blog ni adalah untuk untuk kepuasan diri sendiri sahaja.. aku ni manusia biasa sahaja... janganlah terlampau memuja aku k...

Aku xnak hidup aku terkongkong dengan sentiasa diperhatikan oleh para peminat aku ni... Ni ada yang nak interview aku la... tampal gambar aku kt mana2 la.. kire satu dunia la dah tau pasal aku.. aku xnak jadi begini.... berilah aku peluang untuk jadi manusia biasa k..

Kalau ko orang xpercaya cube ko orang layan satu video ni.. klik je pic aku yang kat bawah ni or link tersebut...

http://www.this-is-my-story.com/v/1XCXX1N94XK3

Hope ko orang jangan lah mencontohi perangai dieroang yerk... kita leh jadikan seseorang itu idola kita, tapi jangan sampai terlampau memujanye k... Aku jumpe benda ni pon dari blog member aku... SAFFUAN ABDUL RAHMAN.. Ko orang g la terjah blog beliau k :)

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

15 comments:

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

sape tah puja ko, pasan jeww.. iewww, heheh..

Jangan terkejut Bumblebee bertukar jadi Vivabee cik bunga, hahah

kindergartenlibrary said...

Tak salah ..
mungkin sebab entri Top the best ..
^^

Tapi , kalau macam artis pun , rasa tak de provacy .
T______T

Nelly dah kena ! ! Macam2 soklan mengalahkan artis ~

kindergartenlibrary said...

privacy*

Mak Jemah said...

eleh!!!perasan gilerr!!!!

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

uh uh..susah kalau org dah jdkan kita idola ni..nnt sekali je kita buat x betul org akan kutuk dan ingat smpi bila²..

hawiz said...

giler ferasan nk tottttt...ahahaha..tak ley blah siot,...

Dekcik said...

hahaha..sape lah yg puja 2

Puan Kutu said...

tgh tunggu loading nie.mau lihat apakah?hehe..

Fyqa said...

wehh sengal. jenuh aku.haha

KAMIHIDUP said...

wahaaa, cam apa je video tu, lawak siot. :)

rafina mimi abdullah said...

top antara BLOGGER REMAJA yang TERBAGUS dalam senarai BLOGLIST kak mimi..selalu update entri menarik setiap waktu..gud job..tggu masa je kak mimi nak review.. :)

Unknown said...

peh!!!! jelesnyer.....

Anonymous said...

Haahaha. Tira dah buat dah video ni dulu. Naik semangat sikit. Huhuhu.

afifah said...

laaaaaaaaaaaa....fes time aku tgok menda nih aku igt menda btol kot.!

terpatrisinarabadi said...

wakakakakaka..akak pon dah terjebak gak....nanti nak buat kat fb..gempak sehhhhhhhhhh...(sengal)