TAUFIQ ARIFIN DAH HILANG MOOD UNTUK BERBLOG | impianku dalam mimpiku

Monday, April 18, 2011

TAUFIQ ARIFIN DAH HILANG MOOD UNTUK BERBLOG

Assalamualaikum...

TAUFIQ ARIFIN... sape lak mamat yang bernama TAUFIQ ARIFIN ni... rakan2 facebook mesti tahu kn... hehe.. tu lah nama sebenar aku.. aku ingat lepas ni aku nak tukar la nickname aku dari TOPIMAGINE kepada TAUFIQ ARIFIN...

Sebab aku nak tukar.. entah lah.. saje je kut. may be aku rasa bek aku guna nama sebenar aku kut.. lagipun sekarang ni segelintir kawan2 aku yang x menceburi dunia blog ni pon dah tau pasal blog aku ni siket2.. so bek la aku guna name betol aku kn..


Lagipun aku rase name TOPIMAGINE ni cam budak2 gak kn...umor aku dah 22 tahun 10 bulan ok!!!... hahaha.. rasenye xsalah kan.. walaupon name TOPIMAGINE ni dah gah dipersada antarabangsa, aku xterkilan pon xguna name tu lagi... name tersebut tetap akan menjadi nostalgia bagi aku.. cewahhhhhh.. poyo x aku??? :)

HILANG MOOD... aku dah xberminat untuk berblog lagi.. xde lah... maybe minggu ni aku kurang aktif siket pon untuk berblog la.. Ade ko orang kesah???? semestinye tidak kan sebab ko orang nye bukan kenal aku pon... blog picisan aku ne pon bukannye mempengaruhi kehidupan sejagat kan...

sebenarnye sebab sekarang ni aku rase letih siket la... maybe sebab aku kerja siang malam kan... aku dah wat kerja siang malam ni dah 6 bulan pon... sebelom ni xde la rase letih sangt. sekarang ni jerk tiber keletihan datang melanda... badan pon rase lesu jerk... maybe aku dah bosan ngan jadual harian aku kut :)

Selain tu, kerja2 kat ofice aku sekarang ni memang ngah berlambak gler n banyak yang urgent.. so aku kena fokus siket ngan kerja2 aku sebab aku ni makan gaji.. len la kalau aku ni boss or pengarah syarikat kn.. hehe aku leh upah beribu2 pekerja untuk wat kan kerja2 aku tu :)

Walaupon pape pon, aku rase setakat nak update entry sempat kut, sebab entry aku yang sebelom ne sume bodoh2 jerk... idea pon datang secara kebetulan. hahahaha.. cume aku xdapat nak singgah balek la blog2 ko orang.. ko orang jangan kecik ati yerk.. hope ko orang faham keadaan aku k.. (dah macam orang femes lak aku ni... hehehe)

K la.. selamat maju jaya untuk sume... berjumpa lagi pada lain masa k... daaaaaaaaa

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

24 comments:

rafina mimi abdullah said...

sama la k.mimi pun hilang mud gak nih..badan letih la..huhu..erm rasanya nama taufiq ariffin tu lagi sesuai utk di gunakan dlm blog.. :)

Khaisya said...

cam tu plak... mmg ada tika rasa xda mood nak berblog... kejap je rs mcm tu..pasni ok la.. cayelah..sy dulu pun pernah gak rs mcm tu...

:)

KAMIHIDUP said...

sedihnya baca entri ni topimagine, wahaaa, bila nak kahwin? soalan panas ni. :)

mykhalis said...

kuatkan semangat taufiq..aja aja fighting!!

afifah said...

merajuk la tu kita tak pinag dye..

hihi..

utamakan yg utama k?

tp aku suka pgl kau top..

top..top..top..top...

Fadzli Amir said...

Aku rasa nama ko sendiri lagi best bertantan lagi la Bro..aku sokong....hehehehe

Pia said...

"bagi akk la top nama apa pun tak kisah la top..,janji ada juga gmbar ko tepek tu kt blog/fb,drpd yg langsung takde rupa,takde nama..lg tak selesa..ntah tua ke muda..laki ke pompuan...lg misteri tu.
Akak sebenarnya sedih juga la bc entri ko ni sbb masuk ko ni dah 3 org kwn lelaki akak hilang...kira mcm pangkat adik ler korang ni..bila dh mesra2 sikit hilang sudah....alasan sibuk keja,sibuk study dan sorang tu msslh personal pulak...."

cik azeya said...

saye penah nampak name taufiq arifin. wawawa. rehatlah top. updet hari2 pon bosan gakkk. rehat cukup2.. kang sakit lak.. :)

Izwa Kamaruddin said...

mmg kdg-kdg kiter sndiri jemu ngn blog kiter!hahaha....ntah kenapa :)

puteraduyong said...

smoga dpt mood balik... :)

Putri Sayang Kamu (PSK) said...

nama Taufiq Arifin tu cambes je . hehee . alaaa , bawa2 la berehat ye top . kang tak pasal-pasal sakit pulak kang ..

bicara mak dara said...

tak kisah nama apa pun yang top akan pakai nanti.. Mak tetap supporttttt!!!! =)

Anim Azhari said...

lerr..aku igt ko da nak pencen berblog top miahahaha..klu ko nak pencen follower ko tu bg kat aku ok :p btw selamat berkerja top chaiyok3

Unknown said...

nanasahir pun bz nie..dgn majlis perkahwinan...

Mak Jemah said...

alamak!entri frust kee...rilex la dik...umo baru 22 thn...muda lagi tuhh...tapi akak baru 17 thn..miahahaha..

lalink7 said...

sedapnyee nama..hehehe..maksudnya pun mesti sedap..

laa umo 22 ke? muda lg..alamak adakah aku yg tua..hehehe

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

btol²... ilang mood aku nak b'gado ngan ko mat top oiii, heheh :p

Anonymous said...

Lumrah kehidupan dalam mencari rezeki yang halal. Penat memang tak dapat dipisahkan. Harap Top tabahkan diri dan kentalkan semangat tu ye. Tira doakan yang terbaik.

.Dilla Nur. said...

T___________T

Cik Bambam said...

<--- dak nie pon sama ilang mood berblogging.. uhukkk~

Anonymous said...

assalamualaikum
dtg sini nak gegar, terjah, lawat dan follous kump. 7 Gegar lagik...
heeee

do visit my blog
ke blogku

Azian Elias said...

taufiq arifin. how beautiful the name is. sayang kalau tak guna.penat je mak bapak pakat duk cari nama.

satu lagi jangan lah meleh sangat . Macam putus cinta je.. Keep it up..

rafina mimi abdullah said...

mana entri baru top?

puanbee said...

rest je kalo penat heee