DOA KAN AYAH AKU CEPAT SEMBUH.. AMINNN | impianku dalam mimpiku

Monday, April 11, 2011

DOA KAN AYAH AKU CEPAT SEMBUH.. AMINNN

Assalamualaikum...

ARIFIN BIN AHMAD...... tadi aku dapat panggilan dari mak aku yang mengatakan ayah aku masuk hospital Melaka.. aku pon xpasti ayah aku kena tahan wad pasal penyakit ape sebab ayah aku memang ada banyak penyakit... darah tinggi, appendix, batu karang....


Walaupon ayah aku xberapa sihat, kalau die larat die memang xkan miss pergi solat berjemaah kat masjid.. die pon selalu mengikuti ceramah2 agama yang dianjurkan di melaka ni.. sebab tu aku bangga sangat ngan ayah aku..

Aku harap2 sape2 yang baca entri ini dapat mendoakan ayah aku supaya cepat sembuh dan dapat keluar dari hospital secepat mungkin... Terima kasih all my friends...

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

15 comments:

husna mukhtar said...

amin

mykhalis said...

semoga cepat sembuh.. amin

Nisa' Pasir Gudang said...

moga cepat sembuh..ameen

Unknown said...

top...nana doakan ayah top cepat sembuh n leh jalani kehidupan mcm biasa...ape yang penting, kite usaha jerk... yang lain kiter berserah pada Allah...Top rajin jenguk ayah k....

Cphidayah said...

InsyaAllah..semua nye akan kembali pulih..sakit itu penghapus dosa-dosa kecil...:) semoga cpt sembuh..amin..

student uitm said...

smoga cpat smbuh~ aminnnn~

rafina mimi abdullah said...

insyaallah ye top..moga ayah top cepat sembuh la..jgn risau sgt..

Putri Sayang Kamu (PSK) said...

top , semoga ayah top cepat sembuh yee .. insyaallah .

Tuan Muda Naim said...

semoga abah hg cepat sembuh..amin~~

kindergartenlibrary said...

semoga ayah Top cepat sembuh ..InsyaAllah takkan apa-apa ..
^^

Cik NA said...

semoga pak long cepat sembuh k...x sempat nk g tngok coz time nk balik bru taw td...amin...~

kpah k-poh Sharifahnor said...

InshaAllah...sama-samalah berdoa semuga ayah top bertambah sihat...

Liena Cutez said...

insyaAllah cepat sembuh. amin :)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

thankz all my friends :)

Pia said...

"Insyaallah top...akak akan sentiasa doakan smga ayah top kembali sihat...apapun doa ank lebih mujarab top..selalu berdoa dan jenguk2 beliau.."