MINGGU ORIENTASI UBM : MARI BERKENALAN | impianku dalam mimpiku

Wednesday, April 13, 2011

MINGGU ORIENTASI UBM : MARI BERKENALAN

Asslamualaikum..

UNIVERSITI MAYA.... wah.. cm best jerk... dulu aku dapat sambung diploma kat kolej jerk... akhirnya tercapai gak hasrat aku nak masuk universiti kan.... nak tau aku sekarang student mane... aku adalh student UNIVERSITI BLOGGER MALAYSIA... haha..

Kalau ko orang nak masuk U ni pon leh.. tapi SPM kena dapat 18A1 la.. haha.. gurau jerk.. jom la same2 menjoinkan diri yerk... :)

1. Letak banner UBM dalam entry...

jomlah daftar kat sini!!!

2. Nama anda dan nama blog anda...

Nama aku adalah topimagine... dan nama blog aku adalah "Impianku Dalam Mimpi"

3. Sejak bile start beblog..

Blog ni didaftarkan papa oktober 2008... tapi first entry 15 january 2011... hahaha

4. Pandangan terhadap dunia blog...

Pada pendapat aku, dunia blog sekarang ne sume mengejar kepopulariti.. bagi aku xsalah sebab wat pe kiter berblog tapi xde orang baca blog kita.. so popular tu pon kena penting kan gak.. tol x??... (bila la aku nk femes ni... hahaha)

5. Pandangan terhada IPTM (Institut pengajian tinggi Maya)

Aku pon xtau lagi matlamat dan misi IPTM ni ditubuhkan... tapi bagi aku, IPTM leh dijadikan platform untuk sume blogger kt malaysia berbinang dan berkumpul untuk melontarkan pandangan masing2 dan mengenali ramai rakan2 blogger len kn.. :)


Yessss... sekarang aku dah bergelar student universiti.. bangga beb.. kalau mak ayah tau ni cnfirm dah wat kenduri besar besaran ni.. hahaha..

Sekian..


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

11 comments:

Pia said...

"wahh...kalau macamni la top...kiranya kita2 yg tak pernah masuk universiti ni merasa la jugak ek..jadi siswi siswa UBM..hehehhe.."

kiz said...

tahniah top dah jadi mahasiswa ...

UBM said...

huhuh ape2 pon. nantikami nak bukak web forum kot. nanti tunggu eh entri terbaek!

Putri Sayang Kamu (PSK) said...

haha . jomput-jomput datang kenduri ek top . ahahaaa ..

Anonymous said...

ERk apakah ini semua...

KAMIHIDUP said...

haaaaaaaaaa.

rafina mimi abdullah said...

nanti dpt degree x?kalau dpt nak join gak la..hahahaha :)

D.L.M Supplement Ent said...

dah follow dah jom follow balik ok
salam dari UBM jom join Bloglist 1 bulan bersama Dunialelakimaskulin.com ok
http://www.dunialelakimaskulin.com/2011/04/bloglist-1-bulan-bersama.html

Puan Kutu said...

tu dia..takmo la jadik student lg.malas blajo!haha..

Nizam said...

nizam singgah sini dari UBM

fasya said...

kite 1 kmpus.. =)