TOPIMAGINE BLOGLIST REVIEW : 1 | impianku dalam mimpiku

Thursday, April 7, 2011

TOPIMAGINE BLOGLIST REVIEW : 1

Assalamualaikum...

REVIEW... sebelom ne kan aku ada wat segmen bloglist "TOPIMAGINE BLOGLIST - RAPATKAN SILATURRAHIM" kan.. so, sekarang untuk menghargai insan2 yang ikhlas menjoinkan diri tu, aku nak review blog dieorang.. :)

http://speckygurlz.blogspot.com/

Nama sebenar beliau adalah Nur Hanim Binti Mohd Azahari... aku pon "terkutip" beliau kat group blogger di facebook... "kaki blogger"... die ni seorang yang happy go lucky gak la... sesuai untuk jadi kan member.. bagi aku blog die ni ok, cume kalau leh memperbanyakkan kan la update entry tu yerk... .. :)


http://bicaramakdara.blogspot.com/

Ni pulak Mak Dara.. Nama sebenar beliau adalh Adza Irdawati Adenan... ni bukan calang2 orang k dalam industri hiburan tanah air... beliau adalah antara penulis skrip drama yang popular kat Malaysia ni.. kalau ko orang nak ceburi dunia lakonan, ko orang leh usha2 beliau yerk... coz die banyak cabel ngan pengarah2 kt Malaysia ni... hehe..


http://ikmalira87.blogspot.com/#axzz1InupJlBx

Dieorang ne kongsi blog.. dan sudah bertunang.. tapi aku lebih kenal yang wanita ni.. Makcik ni name sebenar die Nazirah Ahmad kut.. die ni dulu senior aku kat kolej dulu.. kt kolej dulu leh tahan la sombong die... haha... tp sekarang die ni cukup peramah.. lagi2 kt dunia blog.. ko orang tegor je la.. bagi perempuan lak, sape yang nk tips2 kecantikan leh tanye jerk ngan makcik ni.. die ne pakar tau... :)

http://ezadatul.blogspot.com/

Hot mom ni lak nama sebenar die Eza Ridzwan... aku kenal ngan akk ni pon dari blog la.. dieorang ne seorang yang peramah dan selalu bagi aku nasihat dari pandangan seorang kakak.. blog die banyak menceritakan tentang kehidupan seharian die bersama keluarga.. die ni adalah antara penerjah tegar blog aku..

Ok.. anti aku sambung review blog2 yang len k.. Pada sume, jom la ramai2 terjah blog dieorang ni k... xrugi kalau kita menambah kenalan kan...

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

16 comments:

Dayana Z said...

dayana ad join tak ? alamak lupe ~

Anim Azhari said...

"terkutip" apakah maksudnya ? hahaha

Unknown said...

blog nanasahir takde ke?? sedihnyer!!!!!!!!!

Khaisya said...

x smpat nak join top punya bloglist aritu....

huhu...

bicara mak dara said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhh terharuu terujaaaaaaaaaaaaa mak!! hehehe tengkiuuuu dik sudi review blog picisan Mak Dara ni yer hehe

Mak Jemah said...

yeahhh...im listed...mmuahhhsss!!!...nnt akak banje teh tarik ekkk...tenkiu laling..

to all bloggers, do visit & join my page...akak peramah okeh!...

Syafiq Rosli said...

wah cayalah topek..makin maju skunk ni..

KAMIHIDUP said...

KAMI xde eh? wahaaaa.

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

haha.. blog topimagine ne bukan pemes pon.. di review pon xmembantu sangat pon nk promosi blog2 ne.. tapi sekurang2 nye kita dapat eratkan silaturrahim kn... sape yg lom join tu nk join lgpon leh :)

kindergartenlibrary said...

nak jugak !
hehehe

Cikya said...

top,

niat suci dihargai..
sama-sama share.. :D

Anonymous said...

Sekali review sampai 4 blog. Hebatnya Top. Hehehe :)

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

oit..hahah..biler mase pulak bapak aku Ahmad nie.. adoii... Anak pak omar nie brooo... "Siti Nazirah Omar" :)

Putri Sayang Kamu (PSK) said...

top ! blog atiey bila ? hahaa .

Helmi Effendy said...

sedey blog kita pk cik topik tak citer . :(

puanbee said...

ehee tunggu trun akk lah!!