MASE TIDOR, BPER BIJI BANTAL KO ORANG GUNA??? | impianku dalam mimpiku

Thursday, April 14, 2011

MASE TIDOR, BPER BIJI BANTAL KO ORANG GUNA???

Assalamualaikum...

BANTAL... adalah suatu elemen yang amat penting ketika tidor or saje2 baring kn.. :) Selain itu, objek ini juga kadang2 beri kita perangsang untuk kita tidor lebih lena, terutamanya jika bantal tersebut sudah digelar "Bantal Busuk".... :)

Tapi kat sini bukan aku nak bincang pasal Bantal Busuk k, sini nak tanye pasal benda remeh temeh jerk ... Mase tido, bper biji bantal ko orang guna ek.. :) idea ni pon dicetuskan oleh cik Ily Nadiah...

Haha.. setiap orang ada keselesaan masing2 kn... bagi aku kalau guna 1 bantal jerk, confirm xselesa n susah nak tido... aku mesti nak bantal banyak2 kt keliling aku.. baru best.. rase cam ada orang teman kn kite tido jerk :)

gambar hiasan dari cik google... cde kena mengena ngan aku pon.. :)


Cam aku paling kurang mesti ada 3 bantal kecik 1 bantal besar... (ni kalau kat umah sendiri la.. kalau kt kampung or umah member ke, xde la aku mintak cm ni.. tu mintak penerajang jerk..)... ok2... balek ke citer aku td... yup, perlu 4 bantal... bantal besar kat kaki, satu kanan, satu kiri, satu untuk hempap kepala.. sebab aku xsuka letak kepala atas bantal.. wat saket tengkok jerk... :)

Ko orang pon mesti ada cara yang tersendiri untuk mencapai keselesaan dalam kepenggunaan bantal dalam tidor kan.. ape kata ko orang kongsi sama2... :)

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

20 comments:

Cik Azizah said...

4 bantal?? ha..boleh baca sini rahsia bantal tidur

faraa halim said...

saya guna 3 bntal je hehe

atiey azha said...

atiey guna :

- kat kepala 1
- kiri 1
- kanan 1
- bantal busuk 1 (wajib !)

kira kekuri said...

haha..saya guna 3 bantal..1 bantal tuk kepala,1 lagi bantal untuk tutup kepala n yg akhir bantal peluk! hehehe..

Cik RoSs said...

Banyak bantal lagi best..( kalau tidur rumah sendiri la...)Kalau bukan tidur rumah sendiri,nak 2 bantal aje!!Sudah cukup!!Bantal kepala ( tu pun kalau guna,sebab kadang2 tak pakai bantal untuk tidur ) Lagi 1,bantal untuk peluk ( wajib ada )

♥CiK DuYuNg_Ca♥ said...

saya lak kalau kat umh sen diri kena ada 6 bantal..ualng suara..6 bantal..
1)kepala
2)hembap kepala
3)kiri
4)kanan
5)kaki
6)untuk peluk

banyak x? lagi banyak bantal lagi suka..wee~

hanim azhari said...

3 bijik je aku gne..:)

MissNadh said...

4bijik bantal! kiri kanan kepale kaki,lengkap..huhu

topimagine said...

wah.. ramai gak yang spesis cam aku ek rupenye... haha :)

iekasub said...

3 bantal, 2 ekor patung. lagi banyak bantal lagi seronok! hee

Eza Ridzwan said...

akak ada bantal wajib satu -> encek shamsul..sila jgn jeles!
bantai tido sebijik, bantai strawberi lapik pala sebijik, bantai pelok letak sbelah kanan sebijik...kiri kan dah dipelok oleh encek shamsul..miahahaha..

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

2 ketol jekkk.. satu kat kepala, satu lagi buat peluk... tambah lagikk! bearrr! HARUS.. heheh

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

kat bilik nana ada 4 bntal.... kat kepala dua bantal(sebb bantal lembek2)..pastu bantal peluk...pastu lagi satu, tunggu abg bob!!..heheh, tu nanti2 akan dtg..ahaks..termasuk gak ke??? gatainyer aku nie...

Alin Marlini said...

Kak Alin guna 4 bantal

1 letak kat kaki
1 kepit
1 bantal busuk tutp muka
1 bantal kepala

hahahhahahaha.....

shereena said...

huna banyak2 bantal + teddy bear lg..waaa bestnya tdo.hahaha

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

Bagi mak dara.. lagi banyak bantal.. lagi nyenyak tido... kalo tido satu bantal jer.. kompom tak boleh tidor sampai keesok pagi hehe

Fadzli Amir said...

Tak terlalu cerewet...kalu ada bantal 1 dah cukup, tak de bantal pun buleh tido...tapi kalau nak bagi lebih, lagi bagus...hehehehe

shah-kayrul said...

mesti nak kena banyak bantal..kalau satu je..tak sempat nak wat mimpi...hahhahaha

Miss Tira said...

Tira guna 2 bantal. Satu keras satu lembut. Keras belah bawah yang lembut belah atas.

KAMIHIDUP said...

tidur tak pakai bantal sebab tidur atas riba lagi best, wahaaaa.