IMPIANKU DALAM MIMPI | impianku dalam mimpiku

Saturday, April 2, 2011

IMPIANKU DALAM MIMPI

Assalamualaikum..

IMPIANKU DALAM MIMPI... hehe.. ini lah nama blog aku yang terbaru... sebelom ni name blog aku "IMAGINE"..simple sangat la.. tu yang kena tukar siket.. tapi memberi maksud yang lebih kurang sama kn..



Memang ada sesetengah orang cakap, muka ganas, tapi tajuk blog lembut je.. hahaha.. ada aku kesah... dah aku minat ayat tu nak wat cam ne kan.. lagi pon ayat ne memberi aku semangat untuk mencapai apa yang aku impikan..

Semoga aku mencapai ape yang aku impikan dalam hidop aku ne yerk walaupon aku hanya bermimpi sahaja.. haha

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

12 comments:

hawiz said...

aku xckp pon cmtuh..hahaa

aeshcame said...

janji ada maksud..nama apa pun buleh..

nur maisarah said...

hehe. baguslah. drpada saye, name pon men letak je. aha,

mykhalis said...

jauh pandangan ko ni top... ada wawasan gitu

. said...

wawasan yang amat tinggi ni top, harap kau capai segala.

SyedGraphix Dot Com said...

aku x cakp ponn. aaa..x cakap.. x cakap...

Pia said...

"muka ganas?kak pia tengok muka top tak mcm ganas pun...romantik jer..hahahaa..jgn ada yg serang blog akak lps ni sudah..gurau2 jer top..apapun sesuai lah nama baru tu dgn kamu..."

Mun said...

muka ganas ke? ngee~ baru tau..haha (^____^)

Henry Zackery said...

bagus, dari mimpi tu la kita jadikan realiti :) berusaha bro :)

Tukar Password Anda Sekarang

Unknown said...

hheheheh..ok la tu...tapi pic tak nak ubah ke??? hehehhe

Unknown said...

no wonder chii rasa len mcm..rupanya da tuka..

tp chii lg suka ayat jambu " muka legend..tp hati cute :p

Anonymous said...

Jangan mimpi lama-lama Top. Nanti berhybernisasi pula. Hehehe, anyway blog Top the best :)

P/s: Maaf tak jenguk blog kamu semalam sebab ada hal.