PEREMPUAN RELA DIRABA2 OLEH "MAKHLUK" INI | impianku dalam mimpiku

Wednesday, April 20, 2011

PEREMPUAN RELA DIRABA2 OLEH "MAKHLUK" INI

Assalamualaikum...

RABA-RABA.... wah entry yang bertajuk panas sudah kembali... hehe.. Jangan marah2 aku ye wahai wanita-wanita yang budiman... adakah ko orang rela tubuh badan ko orang di jamah2 oleh "makhluk" ini..


xpon makhluk ini


Aku perhatikan setiap kali function2 atau pon sesi promosi sesuatu produk mesti ada "makhluk" ini untuk dijadikan penarik kepada orang ramai kan. terutamanye kepada kanak2.. dengan ini suasana akan lebih meriah dan ceria...

Tapi xterlepas juga kepada orang dewasa yang cair ngan "makhluk" ni.. terutamanya perempuan.. bukan men exited lagi nak bergambar2 dengan "makhluk" ni... siap leh pelok2 lagi... makhluk ni may be xnak bersentuh2, lagi2 bukan muhrim kan.. tapi dah peminat yang mintak cm tu... xbek la nak hampakan harapan peminat...

rasa aku kebiasaannye makhluk ni dimonopoli oleh kaum lelaki ... cube ko orang bayang kan (perempuan) ko bermesra2 dengan makhluk ne sama juga ko bermesra2 dengan seorang lelaki yang bukan muhrim .. dan ape kah hukum nye???

Ko orang mesti menjawab, ade lapik kan... tebal lak tu... makhluk tu bukan nye dapat rase pape pon... wahhhh.... terpulang la kat orang kalau ko orang rase benda tu xluak pon bagi ko orang... aku cakap je sebab aku ni lelaki... bukan perempuan... hahaha

Kepada makhluk2 yang diberi kan tanggung jawab ni, jalan kan lah tugas ko orang dengan baik... jangan la ambil kesempatan yang telah diberikan... tapi kalau dah peminat yang bagi kesempatan tu, aku faham situasi ko orang, layan kan aje... hahaha..

Setiap pekerjaan tu, memang kadang2 menjadikan kita serba salah untuk melakukannye tu.. pandai2 lah kita untuk mengatasinye dan menikmatinye k... :)

Sekian...



IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

24 comments:

Eza Ridzwan said...

isk...isk...iskk...akak x penah la plak diraba² oleh makhluk nie...klu diraba oleh encek shamsul, ada la...miahahahahhaa...

p/s : x penah terjumpa dgn makhluk sebegini dlm mana² function...

Khairul Antasha said...

sy xpenah lagi nak dekatkan diri dgn makhluk mcm tu.. maybe sbb sy segan..x kisah sgt..biasa budak2 je suka.. :)

Miss Tira said...

Hahaha maskot ea. Tira belum jumpa lagi maskot macam ni depan mata. Selalu tengok dekat tv je.

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

aik sume xpernah lagi bergambar2 dengan mane2 maskot ke... haha.. ye la tu.. time ni sume xnk ngaku yerkkkkkkkkk :)

Farhana Jafri said...

xsuke dkat2 ngn maskot ni.. sometimes ada yg busuk and brhabuk.. klau jmpe maskot trus lari hahaha

jemput singgah ANASAURUS :)

hawiz said...

wahahaha....betol tu topek..kan2...siap2 pelok2 lagi..cehhh..ahaha

Tuan Muda Naim II said...

tgk2 topek jadi maskot...mmg bleh cam la bau top mcm mana.

KAMIHIDUP said...

dengan benda ni pun jadi.

Nurul Ashikin said...

betul juga entry nie. sbb dlu ckin pun ada btangkap gmbar dgn maskot nie. kdg2 maskot nie yg lebih2 nak rpat dgn kite.

pendekar laut said...

panas dok dalam ni...basah abis ketiak

ApiH said...

betul tu... suka sangat brgambar dengan maskot...
ape la nak jd ni...

mykhalis said...

seriusla..kalau benda ni datang dekat bini aku aku sepak celah kelangkang..muka je comel..dalam tak tau..

Dekcik said...

haha..takot nak dekat kowt ngn benda nie sampai skrg ..besar!!!

hanim azhari said...

entah2 ko tak yg jadik maskot tu top..miahahaha aku suka gak tgk maskot2 ni tpi xpernah pon amek gambo ngn diorang

lalink7 said...

huhuhu...paling nyampah kalau jumpa kat jalan..mesti lari punyee walaupun makhluk tue xdtg dekat.. =))

tEntanG bOolan said...

Salam ziarah...
belum penah kena raba dengan makhluk mcm ni...sbb...x berani dekat dengan makhluk mcm ni...meremang a.k.a takut je bila depan mata

Syafiq Rosli said...

haha..adeh..untg lah kan..

Liena Cutez said...

ada nafsu pulak dgn benda2 cam tu kan.eee.=.=' hahaha

m0sHiE~ said...

tapi makhluk 2 kebayakn memg cute2 la..upin ipin lagi cute!

atiey azha said...

huish ! tak rela daku . hahaa . tak pernah kena raba lagi dengan makhluk itu sebab tak pernah jumpa pun lagi . hehe

husna mukhtar said...

masa umur aku 3 tahun maskot a&w datang sekolah mak aku kt pahang.

dia tangkap aku. aku memangis. ade lg gmbr aku nangis kena tangkap. dasar perogol! HAHAHAHA :p

MaiRa QuEeN said...

xpenah2..jge kesucian..huhuhu...

pakteh wawan said...

fuyoo..nasib baik aku lelaki hahaha

shereena said...

xleh raba2.ish2