HARAP AYAH AKU DAPAT KELUAR DARI HOSPITAL SECEPAT MUNGKIN | impianku dalam mimpiku

Tuesday, April 12, 2011

HARAP AYAH AKU DAPAT KELUAR DARI HOSPITAL SECEPAT MUNGKIN

Assalamualaikum...

ALHAMDULILLAH... Semalam ayah aku kan di masukkan ke hospital besar melaka. syukur kepada tuhan coz penyakit ayah aku tidak lah berapa teruk sangat... ayah aku disyakki mengidap penyakit appendix dan lom sampai tahap kritikal lagi...

Maaf kualiti gambar xmemuaskan coz guna kamera handphone jerk... :)

Ayah aku ne memang jenis xberpantang dalam segi pemakanan ni.. die makan je sume apa yang die suka.. hehe.. nasihat doktor pon ntah ke mana perginya.. xpe la, dah selera ayah aku cam tu nak wat cm ne kan..

Terima kasih kepada semua kawan2 yang mendoakan kesihatan ayah aku tu k .. hope ayah aku cepat sembuh dan dapat pulang ke rumah dengan secepat mungkin..

Sekian..


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

17 comments:

Mak Jemah said...

pray for ur dad's healthy...

Yana Yassin said...

Semoga ayhmu cepat sembuh,.. beruntung anda masih ada ayah untuk di jaga. ^__^

Unknown said...

semoga ayahmu cepat sembuh dan sihat2 sentiasa k..amalkan pemakanan yang sihat...

ikhlas dari misi azizah

Anim Azhari said...

amiin..semoge ayah sihat selalu ye top :)

Pakcoh said...

Alhamdulillah sihat.. Ayah ni mmg susah makan nasihat org lain kan..

Tp insyaALLAH kalo la anak² yang nasihatkan dia, akan makan nasihat tu sbb ayah mane tak seronok tgk anak amik berat pasal dia..

. said...

syukurlah top :)

Khaisya said...

msg ni utk pakcik.."pakcik kena jaga mkn tawww...jaga kesihatan..semoga pakcik sihat selalu..Amin."

Azian Elias said...

Moga ayah cepat sembuh.. INSYALLAH..

Isteri Encek Bard said...

SEMOGA AYAH TOP CEPAT SEMBUH YER

kpah k-poh Sharifahnor said...

sesekali rehat di hospital yee..pakcik.Semuga kesihatan pakcik bertambah baik....

mykhalis said...

ko kene pastikan ayah ko pantang makan top.. supaya cepat skit sihat..

Blog terbaik

Mnutup aurat tapi berbogel??

Ada apa dengan dara

Unknown said...

semoga ayah..eh ayah lak..semoga pakcik cepat sembuh k...sedih tgh anak pakcik ni..muram je muka dia...

mizzapple said...

semoga ayah awak cepat sembuh. :)

Yuyu Zulaikha said...

aminnnnnn.. semoga ayah awak cepat sembuh yaaa <3

tahniah terpilih untuk di review yaa ^^

tunggu tao~

Maira Quee said...

hope semua baik2 je...
http://ctqueen.blogspot.com/2011/04/jom-join-bloglist-budak-chomot-d.html

dtag..

Anonymous said...

Semoga ayah Top cepat sembuh. Lepas ni Top nasihatkan ayah Top agar lebih menjaga pemakanan. Ikut nafsu lesu.

KAMIHIDUP said...

doa banyak-banyak. :)