AKU AKAN DIREVIEW OLEH CIK YUYU ZULAIKHA | impianku dalam mimpiku

Tuesday, April 12, 2011

AKU AKAN DIREVIEW OLEH CIK YUYU ZULAIKHA

Assalamualaikum...

YUYU ZULAIKHA... semua orang tau kan, minggu lepas budak kecik yang comel ni ada wat FERRERO RANDOM GIVEAWAY.. haha.. sambutan die xpayah cakap la.. 567 orang telah menjoinkan diri dalam masa 6 ari jerk...

Kalau nak kire kan nasib aku memang la selalu xbernasib baek... semalam die dah keluarkan semua keputusan penuh.. :) tp cm ne ntah GA budak kecik ni nasib menyebelahi aku lak.. walaupon kategori hadiah yang aku menang biasa2 jerk, janji aku dapat.. ko orang dapat??... jgn jeles k :)


Nak nengok ngan lebih jelas klik je la kt gambar ni ek :) malas aku nk resize... hehehe

Ni ha keputusan untuk lima orang yang bernasib baik untuk dipromote... hehe..

Hope lepas ni nasib akn sentiasa menyebelahi aku k.. ko orang jangan la menjeleskan diri yerk :)

Sekian...



IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

7 comments:

solomolo said...

tahniah..
sy pon memang jugak...
174...
yeay !!!~

Mak Jemah said...

tahniah Top...akak x join pon..sbb dah tau, memg x penah menang pon...gegege...

Unknown said...

nak gak..ahhahahha

Anim Azhari said...

wah..congrat top..hahahaa

. said...

eh tak jeles pun. kalau aku taknak pun direview oleh blogger famous. =.= haha

. said...

tapi aku bangga kau dapat direview top sebagai rakan blogger.

KAMIHIDUP said...

wah!