YUYU ZULAIKHA : FERRERO RANDOM GIVEAWAY | impianku dalam mimpiku

Wednesday, April 6, 2011

YUYU ZULAIKHA : FERRERO RANDOM GIVEAWAY

Assalamualaikum...

GIVEAWAY... wah ramai gler yang join GA yuyu ek.. aku ape lagi.. dari xde idea nak update entry, bek aku join GA ni kan.. lagi pon GA ni simple je.. i likeeee....

KALO KO ORANG BERMINAT NAK JOIN GAK KLIK JE KAT SINI!!!

Aku pon baru join dunia blog dalam 3 bulan ne.. aku lebih mengikuti blog yuyu lepas die wat vlog bersama 1tube tu... baru aku lebih kenal budak kecik ni.. hehe.. tapi mase tu aku nengok follower die xde la ramai sangat ( padahal dah 2ribu lebih gak kut.. haha..) Tapi sekarang, ko orang nengok la sndiri... berjuta2 lemon dh followers die... hahaha

Aku rasa ramai yang tertarik ngan blog budak kecik ne sebab telatah die yang manje n cara penulisan die yang bersahaja n sempoi tu kut.. xpayah nak pening2 nak pikir kan.. ayat die pon senang je nak paham.. n kadang2 ade unsur2 lawak gak kn..

K la.. xtau nak bodek pe lagi.. kalo bodek banyak2 pon lom tentu leh dapat coklat tu sebab die pilih pon guna random kn... hahaha.. aku pon nak tag sume orang yang baca entry ne... :)

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

5 comments:

Putri Sayang Kamu (PSK) said...

top ! kalau dapat ferrero tu , kite bagi dua ek . hahaa . ingat tuuuu ~~

Anonymous said...

Haha, Cik Ery kita tu terkujat sampai demam sebab Cik Yuyu datang terjah dekat entri Tips Untuk Menjadi Seorang Blogger Popular Dalam Sekelip Mata. Camner Cik Yuyu leh tahu dia guna nama Cik Yuyu pun still menjadi misteri. Padan muka dia. Hahaha.

shereena said...

cntiknya cik yuyu..huhu

KAMIHIDUP said...

nak kahwin dgn yuyu ni boleh? xpun jadikan bibik, heee. :)

EimaruSi|ence™ said...

Wah...tahniah dah menang! Nanti 5 kali cik yuyu kite pomote blog awak. kan best gitu.....