GENAP 3 BULAN AKU TAK DAPAT GAJI | impianku dalam mimpiku

Saturday, May 28, 2011

GENAP 3 BULAN AKU TAK DAPAT GAJI

Assalamualaikum...

GAJI... kebiasaanye 28 ari bulan adalah adalah hari sume orang bersuka ria kerana dapat hasil setelah bekerja sebulan kan.. tapi aku?.. ari ini adalah genap 3 bulan aku xdapat gaji dari ofice aku...

selama ni pon duit belanja aku pon bergantung dari duit gaji partime aku sebagai cashier yang bper sen tu je n bergantung juga duit simpanan aku selama ini...


Entah lah...

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

13 comments:

pena rozie said...

sian...Sabar ek

cik azeya said...

pe kate cari kerja lain je top. geram je dengan bos tu. tak berkat dong duitnye tak bagi kepada yang berhak. adeh.

syrupmasin said...

laa..ye ke..gile kesian..

Khairil said...

eh ..kenapa tak report pejabat buruh...gunakan hak anda....

Cahaya Kehidupan said...

kenapa plak tak dapat?ceciter2...

~aYeeN & SuE~ said...

tabik la sbb ley sabar n survive..hm..hrp2 gji dibayar secept mgkn..

Cik RoSs said...

Laaaa...tak selesai lagi ke???ish3

FaTinFiRDaUs said...

saba je la..

hawiz said...

dah brpa kli gtau...benti jelah..ko nie topek..

cucu umie said...

relax bro..incya-Allah dpt nty

gadis kepastian said...

ayoyo ciannn nya.....dah2 jgn sedih2....

Nur Hawa Mohd Zin said...

pergi buat report

mOon jOhari said...

...akhirnya terjawab jgk sOklan aku...

hang ni degil la...kan aku dh kata benti je....ketegaQ betOi...lebey baik hang dOk umah jadi baby sitter..."papa sitter" pOng ok jgk...

ketegaQ betOi...cmna nak kawen dgn aku kalo ketegaQ mcm ni???? :p