KENAPA BASIKAL LELAKI ADA PALANG DI TENGAH | impianku dalam mimpiku

Saturday, May 28, 2011

KENAPA BASIKAL LELAKI ADA PALANG DI TENGAH

Assalamualaikum...

BASIKAL... ko orang perasan x, semua basikal lelaki mesti ada palang kat kat tengah2 tu.. kadang2 tinggi lak tu... tapi yang wat aku pelik basikal pompuan ade gak palang.. tapi palang tu menyerong ke bawah kan dan rendah jerk.. nape ek...

Kalau pasal basikal pompuan tu mungkin leh consider lagi kan... ialah orang pompuan mane leh la kangkang besar2 mase nak naik basikal tu.. anti masuk angin lak.. hehehe ... lagi satu pompuan kan kebiasaanye pakai kain... so kalao ada palang tinggi kat tengah tu cm ne nk nek basikal kn..


Ok.. kita cakap pasal basikal lelaki ni... apakah tujuan die wat palang tu ek.. apa motif nya basikal lelaki dibuat am tu... kadang2 perkara ini akan menmbulkan bahaya jugakkan kan... cube ko orang bayang kan kalau penunggal basikal itu exident.. peratus untuk terhentak kat palang tu cukup tinggi... senakkkk beb!!!!!!!!!

Adakah jika sesuatu basikal itu mempunyai palang yang tinggi maka basikal itu nampak lebih gagah dan maskulin.. hehehe.. entahlah kan.. sape yang mencipta kejeruteraan ni pon aku xtau la... tapi setiap perkara yang dibuat mesti ada sebabnye kan... kita sebagai pengguna perlulah menjaga hak kita... (xde kena mengena lak.. hehe)

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

12 comments:

p!q4h b@guss said...

aku taktau plak slama ni basikal pun ada jantina..haha
basikal aku ada ja palang tinggi tu.. hihi

Yan said...

ingat dulu2 naik basikal cargo. kalu tak duduk belakang, sure duk kat palang tu bila membonceng.. Besttt

Mrs.Yie said...

rasanya semua basikal sama spesis je kot.. :)

kAmi dAn mEreKa said...

palang tu saje je nak wat plessing kot. hehe :)

memang bahaya pon sebenarnye kan, lagi2 beskal zaman dulu2 tu, :)

cucu umie said...

tpi lelaki kalo basikal mcm gitu nampak kacak shje..haha aku pon tak thu apcal mcm gitu

Bro Ery said...

Cara lelaki guna basikal tak sama macam cara perempuan yang lebih lemah lembut. Sebab tu kena ada palang tu untuk memastikan ianya lebih lasak. Maybe laa kot..

nelly said...

basikal ??
lama da pulak tak naik
=p

cik azeya said...

besarnya tayar. nak naik pon susahh.

Tuan Muda Naim II said...

best naik beskal palang tinggi....beskal yg aq buat tinggi gila ada la dalam 120cm dari tanah....jenuh nak kena kangkang kalau nk naik..tp aq pasang tempat pijak ...senang la nak rabat naik

Cik RoSs said...

Perempuan kan sifatnya harus sopan dan lemah lembut..so,tak sesuai la kalau basikal perempuan ada palang tengah tu,susah nak langkah naik untuk mengayuh!!

Yang lelaki pulak,kasar..so tak apa la kalau di letak palang tengah!

Maybe...

Walker said...

basikal ?? lama da pulak tak naik =p

Kevinpovx said...

Cara lelaki guna basikal tak sama macam cara perempuan yang lebih lemah lembut. Sebab tu kena ada palang tu untuk memastikan ianya lebih lasak. Maybe laa kot..