SEMAKAN KEPUTUSAN KEMASUKAN KE POLITEKNIK 2011 | impianku dalam mimpiku

Sunday, May 22, 2011

SEMAKAN KEPUTUSAN KEMASUKAN KE POLITEKNIK 2011

Assalamualaikum....

POLITEKNIK.... adalah satu cabang IPT yang agak popular di Malaysia ini.. kepada sesiapa yang gagal untuk panggilan UPU atau pun MATRIK ari tu ari ni berpeluang untuk melihat keputusan masing sama ada diterima untuk melanjut kan pelajaran ke Politeknik..


Semakan boleh dibuat di Portal Rasmi Politeknik


TARIKH SEMAKAN : 22hb. Mei, 2011
MASA : 2 Petang
PORTAL RASMI POLITEKNIK : www.politenik.edu.my


Kepada yang berjaya di terima untuk melanjutkan pelajaran ke Politeknik tahniah diucapkan, dan kepada yang tidak berjaya, jangan lah kecewa, kerana mungkin rezeki ko orang bukan di sini kan... :)

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

10 comments:

shafiq said...

TQ..Yessssss
Dapattt...

md shahfrie riedzuan said...

MCMANE NK TGK

KAMIHIDUP said...

poli muadzam shah dah macam U dia punya besar. :)

cucu umie said...

tahniah bt mereka yg dpt.. seriously mase dulu ayie xterpalit pon hati nk ke poli..tidak pasti..dulu lh..hhe

Puan Kutu said...

dh tua pun nk belajar sini.kihkih..(menyibuk jer!)

puanbee said...

nk juga lah masuk poli heee

mykhalis said...

nak sambung lagi ke top??

chii said...

nape nama chii xde pun :p

Miss Tira said...

Tahniah kepada siapa yyang berjaya dipilih masuk ke politeknik. Belajar rajin-rajin ya. Buat yang tak terpilih masih ada lagi peluang di tempat lain. Chill~

LuVLypRiNc3sS_rOs3s said...

my sis dpt poly sultan haji ahmad shah kuantan.. dip seni bina.. agak2 ok x? huhuhuhuhu seriously risau dgn pluang kerjaya yg ade.. huhhuhu