SELAMAT HARI IBU PUAN ROSAYA BINTI JUSOH | impianku dalam mimpiku

Sunday, May 8, 2011

SELAMAT HARI IBU PUAN ROSAYA BINTI JUSOH

Assalamualaikum...

SELAMAT HARI IBU..... aku pon xtau nak ceritakan apa lagi pasal hari ibu ni, sebelum ni aku dah cerita pasal mak aku dalam entry segmen bersama Mak Dara... (SILA RUJUK SINI)

Aku bersyukur sebab masih berpeluang untuk mendapat kasih sayang dari seorang ibu.. kepada yang masih ada ibu hargai2 lah mereka sepenuhnya. Jangan bile mereka tiada lagi, baru nak menangis dan mengenang segala dosa ko orang kat mereka...

Hayatilah video ni yerk...



Aku pun xsempat nak beli hadiah untuk mak aku semalam.. so ari ni la aku belikan hadiah untuk beliau.. tapi xtau lah nak bagi ape...ko orang ada cadangan x???.. hehehe

SELAMAT HARI IBU PUAN ROSAYA BINTI JUSOH

Sekian..




IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

17 comments:

shereena said...

slamat ari ibu kpd semua ibu2 kat dunia nie^^

kAmi dAn mEreKa said...

bagi tudung yg lawa2 la top. skg kan dah banyak pesen.

tak pon, cokelat, hehe ;)

nyanyisunyi said...

Selamat hari ibu buat mak kamu..brtuah ada anak mcm kamu..

Adibah Ishak said...

tak mengapa kalau tak sempat beli hadiah pun..sebab rasanya ibu2 semua bukan harap hadiah sangat..cuma kita lebih menghargai mereka :)

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

samalah kita Top.. Mak Dara ni pun jap lg baru nak kuar beli hadiah hehehe

Fyqa said...

selamat hari ibu juga :)

hihi

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

yg paling penting doa seorang ank yg soleh..

chii said...

selamat hari ibu buat semua para ibu2

Miss Tira said...

Selamat hari ibu :)

puan nina said...

selamat hari ibu ^_^ ingatan tu yang penting..

tolong vote danial boleh..?klik n like je kat cni danial

terima kasih =)

Cik RoSs said...

Selamat Hari Ibu..kepada wanita yang telah bergelar ibu...

Hargailah jasa ibu kita!!

mykhalis said...

selamat hari ibu pada semua ibu...

Yan said...

mak kita nak mai minggu depan..yeaaahhh

selamat hari ibu untuk semua ibu

KAMIHIDUP said...

kirim salam pada mak kau eh. :) bond cakap mak dia pun kim salam kat mak kau. :)

cik azeya said...

bagi ciuman lah top. (:

r-5 said...

aduss aku pon tak sempat nak beli hadiah~ huhu. :)

lalink7 said...

slmt hari ibu kepada mak top jugak yee..