#3 SPONTANEOUS THURSDAY : CARI PERFUME CK YANG MURAH | impianku dalam mimpiku

Thursday, August 25, 2011

#3 SPONTANEOUS THURSDAY : CARI PERFUME CK YANG MURAH

Assalamualikum...


One situation ....

--------------------------------------------------------

Customer : Miss, perfume CK Euphoria ni mahal la... takde diskaun lagi ke?
Jurujual : Sori bro, setakat ni memang diskaun 20% je
Customer : Erm.... Ada tak perfume CK yang murah punya?
Jurujual : Ade...
Customer : CK jenis ape?
Jurujual : Cap Kapak (minyak angin cap kapak)

(Sebaik sahaja si jurujual berkata sedemikian,tapak kaki si customer terus hinggap ke muka jurujual)

--------------------------------------------------------

Sekian....

IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

19 comments:

Cik Bell said...

hahaha...terima jelah hakikat..cap kapak paling murah..nak jenama yg mcm tu tapi murah..pergh..haha

kiz said...

kah kah..cap kapak..rock kapak laa best..

Nur Hamizzah said...

hahahaha. memang patut pun murah. cap kapak rupenye.

Chuu Muqhlis said...

amek. hahah CK mmg bukan calang2 murahnye :P

Puan Kutu said...

haha amik kau!

s.y.a.r.q said...

Kurang sopan punye jurujual. Hahahaha.....

fiq said...

hAHAHA..no komen ^^"

ct odah said...

harap2 bkn ko dlm watak bkenaan..haha

~Kenanga Suchi~ said...

hahahaa... padan muka... nak sangat murah kan... :P

Cik Fari said...

CK = Cap Kapak :P

Dr. Ben said...

gambar header tu terbaik!

aizamia3 said...

nak sangat murah.. ha.. amik ko.. hikhikhik..

:: Mrs.Eady :: said...

hukhukhukhuk.....:)

LydSunshine said...

Ramai yg jual perfume branded tapi reject punye tu betul ke tak ntah? Saya mcm penah beli dulu, tp bau dia very la the lain. Try la cari CK reject.

Lya Colours said...

top ko nak beli ck untuk aku ke
ala x payah la susah2
segan mak nok
hahahaha

siti kektus said...

haha. kan dah terkene. nk murah saje. :p

nelly said...

haha .
ye tak ya gak ! cap kapak murah apa ~
hahaha

Tyratyra said...

HAHAHA like like likeeee !

Anonymous said...

KALO NK ODER PERFUME GRED AAA, PAPE JENAMA SKALI PN, SILA HUBUNGI SAYA YEA..1 BOTOL, RM50.00 TERMASUK POSTAGE.. SYAHMI( 016-3220409)