BULAN RAMADHAN - AIR PAIP NAMPAK CAM PEPSI, NASI PUTIH NAMPAK CAM KFC | impianku dalam mimpiku

Friday, August 12, 2011

BULAN RAMADHAN - AIR PAIP NAMPAK CAM PEPSI, NASI PUTIH NAMPAK CAM KFC

Assalamualaikum..

PEPSI dan KFC.... huhu. dibulan ramadan yang mulia ni memang sentiasa menguji tahap kesabaran kita kn... apa yang berada didepan kita kena lah kita menghadapi nye walaupun kita cuba untuk mengelaknye kn :)

Ko orang pernah dengar x, member2 ko orang cakap, "nape la air paip tu aku nampak cam air PEPSI ek".... atau pun.... "Perghhhh, aku nengok nasi putih tu dah macam ayam KFC lak"... hehe Ini adalah penangan dari aktiviti menahan lapar dan dahaga pada bulan ramadan ini... hehe :)


Kalau pada bulan2 lain, air putih yang telah dimasak tu pon xpandang, nak air manis je.... ape ntah lagi air paip kan. wat mandi n cebok jerrrkkk... hehehe... nasi putih lak, kalau bulan2 lain, kalau dah sejuk sket dh xnk mkn.... atau pun kalau xde lauk pauk yang melazatkan, sanggup tidor dari makan nasi putih kosong jer... hehehe..

Hahaha. ape2 je la.. semua nye dari hati masing2 kan.... rasenye tanggapan cam ne hanya pada budak2 je kut.. kalau yang dah tua bangka pon perangai cam ni xtau la kan...

aku yang jadi cashier ne pon hari2 nengok2 anak cina n anak india beli ice cream yang meleleh tu.. pastu selamber jerk makan roti yang ada sos n mayonis diselitkan dengan hotdog dan chees tu kat depan aku... huhuhu.... aku relaks jerk.. :)

Sekian...



IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

25 comments:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

perut lapo tekak haus tgk apa pon sedapp..

Anum said...

laporrrrrr

Lya Colours said...

haha ko baik2 sket top. kang ada ko plak yg p kepsi kat tempat keje ko tuh kangggg

azam said...

makan²...hehehe
makan hati

schaze zainn said...

ikan kering nampak mcm ikan bakar..hihi xP

pergh ikan bakar cicah dgn air asam mmg meletopz! xP

AliaJustea said...

lap air liur..

~aYeeN & SuE~ said...

nak kfc sikit..air pepsi tu xnk..:P

Ecah Ecot said...

oitt..jgn tunjuk gambo makanan...kebolor den..huhu

Amirah Suhana said...

kejammnya anda.. baru pkul 11.20 ni. grrr haha

Fathiah Hamim said...

dah besar panjang gini, nak terliur sangat pun susah. heh

siti kektus said...

haha. budak kecik je yg terliur. aku dah besar! haha :p

Khairul Antasha said...

hehe..cool je tgok air paip..hehehehe

Shaherah said...

hahaha budak2 kan.. dieorang tak tahu ape.. adik shera makan pun selamba badak jek depan shera.. kite lek jek.. tapi KENGKADANG ade lar gak terliur.. hahaha.. >.<"

nazirah said...

hahaha ni mcm topik kat era pg tadi je huhu tu la pelik la.. myb dorng ni tak sahur kot.. alahai .. bkn ssh sgt pun nak tahan puasa. .ni mst ikut nafsu.. asyik tingat nak makan je hurmm macam2 la

cucu umie said...

kepsi and pepsi..kehkeh btw, ikot hatilah bro..

nurAMALLINA said...

ni yang terasa nak hirup air paip ni haha

nazirafarahinomar said...

pehh ko top. memang sengaja jek an!
dah lah aku ngah kemaruk nak makan fast food nih. sejak ramadhan, tak sentuh pun ko tau. erk, tu menu kfc yg baru ke? mcm sodaaaap ajo den tgk. haiih ko nie.

cik idora said...

time lapoor smue nmpk sodapp..

THE LEKAT LEKIT STORY said...

sudah dinamakan bulan menahan nafsu.. itulah dugaannya

Mrs Nury said...

Alaaaaa... ngape ada gambar makanan lazat ni Top...! Semakin lapar jadinyaaa.. :D

MamaEma said...

dugaan sebagai cashier erkh...siannya..

Finaz Jaafar said...

yang penting air dulu papehal pun ! tergoda dengan air sejuk je masa puasa2 ni..hehhe

nelly said...

dugaan puasa ~
hahaha

ikatankasihku said...

biasanya mula2 puasa jer tergugat, pastu makin hari makin ok da..

aizamia3 said...

minggu pertama je nampak xcited, masuk minggu kedua ok dah..