#5 WORDLESS + SPEECHLESS : RAMADHAN EDITION | impianku dalam mimpiku

Wednesday, August 17, 2011

#5 WORDLESS + SPEECHLESS : RAMADHAN EDITION

Assalamualaikum...

sumber gambar : limauais.com


- ramadhan kali ni, xpernah lagi minum air limau sunquick....

- hari raya pon banyak limau mandrain.. cam chineese new year lak....

- suka nengok sitkom senario raya

- raya pertama nengok wayang citer senario...

Sekian....


p/s : entry merepek yang xde idea... hehehe


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

21 comments:

Umedia Network said...

Wah!!! Seronoknya mazlan tu. huhu. Untunglah mazlan. bhaha. :)

sukasuki said...

hahaha...takde idea pon jadi ada idea gak tu.hehe

Mrs.Yie said...

ish..x senonoh..kalau nak berlawak pun biarlah beradat sikit..adoi..

i'm ezza haniza said...

wowwwwww...tgn kat ne tu?

Fathiah Hamim said...

err err err err

intan.maisarah said...

hari tu jumpa mazlan kat ikea
beli kitchen cabinet.

Farhana Jafri said...

hahaha sape artis prmpuan tu?? epic pic!! LOL!

puanbee said...

apa tk senonoh mazlan tu !

afiqazizan said...

Penah tengok gambar ni sebelum ni..memang tak senonoh betul.

maya sarry said...

dah lama da pun tengok gambar ni :P

cucu umie said...

kwehkeh..aishh untunglh letak gmbo mcm gitu..heheh

Yan said...

Macam - maca je Taufiq Arifin ni..

Miss Tira said...

Ish ish.. Lawak apakah yang mereka sedang cuba lakukan.

ikatankasihku said...

gambar penuh kontrevesi 1 ketika dulu

Isteri Encek Bard said...

erkkkkkkk

shedameor said...

gambar ni kena komplen kan hari tuu ? :)

diana said...

artis tak de yang baik..
memalukan betul...

nazirah said...

woit semalam aku baru
berbuka minum air ribena
campur laici sedap weyh
cer ar ko try ade klass!
hahaha

siti kektus said...

hari2 aku minum air sunquick. sampai tak terlayan dah air tu ekekeke :)

aizamia3 said...

tak senonoh.. ai pulak yang naik segan + malu nengok gambar ni..

tia @ Ini Kisah Tia said...

giles kot . hahaaa .. sape perempuan tu ? sekali imbas macam muka bunga citra lestari lak ..