KAWAN SAYA IALAH MOHD AIZAT BIN ISMAIL | impianku dalam mimpiku

Wednesday, April 20, 2011

KAWAN SAYA IALAH MOHD AIZAT BIN ISMAIL

Assalamualaikum

MOHD AIZAT BIN ISMAIL.... ko orang mesti tertanyakan sapekah gerangan mamat ni kan... kat bawah gambar family kiteorang mase majlis konvokesyen dulu... beliau kanan sekali... aku kiri sekali :)


beliau ni adalah member aku mase aku study kat Batu Pahat dulu... Beliau ni dah merayu2 kat aku supaya tulis tentang beliau di dalam blog aku... Aku bohong???...ni ha buktinye k!!!


Beliau ni amatlah terkenal dengan sifat yang baik dan terpuji dikalangan rakan2 dan letcure2 dulu k.. kire sesuai lah di buat sebagai rakan... beliau akan sentiasa menolong rakan2 yang berada di dalam kesusahan. semua student2 kt sane amat menyenangi beliau...

Penat la aku nak bercerita cm ni... meh aku list kan je la pasal beliau k:-

1. Seorang daripada Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) di kolej dahulu.... dapat jadi presiden, tapi menolaknye kerana faktor kesihatan...

2. Mase ada kuiz or test kat kolej beliau akan study betol2 dan mase menjawab test beliau2 kadang akan meniru aku gak... aku terpaksa bagi sebab die terlampau baik...

3. Beliau ni berasal dari kajang... kalau aku turun KL memang aku tumpang umah die la... dengan situasi ini akan membuatkan abg beliau panas siket sebab aku akan tido di bilik abg beliau, dan abg beliau akan tidor di ruang tamu... hehe :)

4. Tenggiling beliau pada waktu dahulu adalah Yamaha SS dan telah bertukar kepada Yamaha 125 pada tahun 2007 kut... Tenggiling beliau adalah tenggiling paling laju kat kolej kiteorang dulu..

5. Dari kalangan pelajar perempuan lak, beliau memang amat terkenal dengan sifat seorang lelaki yang gentleman.. memang ramai student wanita admire kat die... tapi beliau ni nampak agak serius dan matang sehingga pelajar2 wanita xyakin dapat menawan hati beliau....

6. Sekarang ni beliau melanjutkan pelajaran dalam Ijazah @ Degree kat Univrsiti Kuala Lumpur dalam jurusan ape ntah aku xamek tau.. :)

7. Dari segi harta benda lak, beliau ni boleh dikatakan agak berada juga la.. so, sape2 yang dapt jadi isteri kepada beliau mat2 lah beruntung... ko orang masih lagi mencube sebab beliau ni masih single. tp xde la single2 sangat....

8. Dari segi bakat la, die memang amat berjaya dalam dunia kokurikulum ni... mewakili kolej dalam bola sepak, ragbi, pidato, sajak. melukis, mewarna dan macam lagi la...

K la, lebih2 lak aku cter pasal beliau kan.. cnfirm beliau terharu sehingga menitiskan air mata kan.. Sape2 yang nk berkenalan ngan beliau leh la add beliau kat facebook yerkkk----- DANNY MOHD AIZAT .. aku xpasti die ada blog ke x.. rasenye ade kut.. saje jerk die xnk bg tau aku :)

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

10 comments:

Tuan Muda Naim said...

wah top...terharu dpt kawan mcm ngko...kuat bodek....

Anim Azhari said...

waw!! pakej ni..pakej ni..miahahaha

Pia said...

"top...buat kesekian kali nya akk tak tau nak komen apa...hihi..baguslah kalau ada kwn baik macam tu,akak pun ada kwn baik gak..tapi tak tau lah dia anggap akak ni kwn baik dia ke tak.."

shereena said...

ehem2.kim slm.hahaha

Anonymous said...

Hehehe, pasti terharu laa member tu. :)

KAMIHIDUP said...

popular lah kawan ko ni, heee. :)

Isteri Encek Bard said...

hihihi tumpang glamer kengkawan ler tu

Putri Sayang Kamu (PSK) said...

haha ! lorh .. comey nye . siap nak men sepak2 ! hahaa

Unknown said...

pek..aku nak gak..haha...

MOHAMAD said...

Wowowowowowowowowowowowowowowow