NAK JADI ORANG TUA GANYUT YANG MATANG | impianku dalam mimpiku

Friday, June 3, 2011

NAK JADI ORANG TUA GANYUT YANG MATANG

Assalamualaikum....

MATANG.... sape lom wish besday aku cepat siket wish kat sini yerk... ---> HAPPY BESDAY TAUFIQ ARIFIN...<---- adalah wajib untuk mengewishkan diri yerk :)

Pabila umur semakin meningkat, maka pemikiran kita pon mengalami perubahan kan.... ada orang cakap makin bertambah umur, makin bertambah lah kemtangan seseorangkan.. :0.. adakah aku cukup matang sekarang ni...

gambar ini tiada kena mengena dengan isi kandungan entry ini yerk :)

Aku pon xtau aku ni dah matang ke lom... kalau baligh tu memang cnfirm la dah.. adakah kah baligh dan matang sesuatu benda yang sama?.. yang aku tau baligh ialah keluarnye cecair pekat dari kemaluan (bagi lelaki) sama ada secara sengaja atau tidak sengaja :)

Matang lak cam ne ek.. ape yang aku perhatikan, daripada entry2 aku yang sebelom ni menunjukkan aku ni seorang yang dah matang... tol x kawan-kawan.. hehe.. gaya penulisan aku pon dah cukup nampak aku ne seorang yang matang kan :)

Sume entry2 aku sebelom ni sumenye yang serius2 kan... struktur ayat pon semuanye adalah menggunakan tatabahasa bahasa melayu yang sempurna :) isi kandungannye pula banyak mengaitkan tentang kehidupan sejagat sebagai manusia... xcukup matang kah tu?... hehe

Apa-apa pon, sempena hari umur aku bertambah ni aku harap aku dapat menjadi seorang manusia yang lebih baik dan matang dalam membuat apa2 keputusan dalam hidup aku ni... doakan aku berjaya dalam hidup ni yerk..

Diharapkan ko orang jangan muntah hijau bile baca entry aku yang penuh dengan informasi berguna ni yerk :)

Sekian...

p/s : terima kasih kepada semua rakan-rakan yang telah mengewish aku yerk :)




IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

6 comments:

hanim azhari said...

ko ni topek...da tua tu minat la org lain..xabis2 ngn zizie ko tu..btw..HB topek!!!

Nur Hawa Mohd Zin said...

laki lambat matang...so masih bujang ni enjoy la habis2 ye..heheh..sebab dah kahwin mmg kena matang sepenuhnya..nak manja2 tu boleh la..huhu..muda ag pun

Terbang Bersamaku said...

Hapy birthday ..semoga panjang umur dan murah rezeki..minta zizie ea..? frust die da kahwin ker..? hehehehe(^____^)
P/s:-gaya pemikiran dan percakapan melambangkan kematangan..

FaTinFiRDaUs said...

happy befday~~ hehe..

abg matang sesangat.. huhu

chii said...

toppp..selamat hari lahir..sorry la lambat plak wish..pape pun..semoga panjang umo,dimurahkan rezeki selalu..eppy di samping insan2 tersayang n lekas kawen eh..pastu nnt jgn lupa passing2 kad kawen kat chii ye

shereena said...

terlambat nak wish...happy belated day top..semoga sihat slalu.^^