SALAH KE LELAKI KELUAR AIR MATA SEBAB SAKIT GIGI | impianku dalam mimpiku

Saturday, June 4, 2011

SALAH KE LELAKI KELUAR AIR MATA SEBAB SAKIT GIGI

Assalamualaikum...

SAKIT GIGI.. ini adalah antara salah satu penyakit yang paling aku benci.. die mpunya perit memang sampai ke urat saraf dan sendi kita la.. hahaha

Sekarang ni gigi geraham aku ngah sakit giler ni.. lagi2 waktu malam dan pagi2 buta... pergh die nye berdenyut2 kalau datang , rase cam nak hentak2 jerk kepala ni kat dinding... :)

nak bagi tau satu rahsia ni, kalau tengah2 malam, bile sakit die datang, kadang2 meleleh juga lah air mata aku ni.. haha.. naseb bek aku sorang jerk... xda la orang len nampak lelaki gagah perkasa ne membazir air mata kan... hahaha

menyampah siot aku nengok muka jantan ni... hehe (sumbangan pak cik google...)

Tapi serius beb... sakit gigi ne memang paling aku benci.. sebenar nya dah dua kali aku pergi jumpa doktor gigi...dan doktor telah menasihatkan lebih baik cabut jerk gigi yang sakit tu... haha... tapi aku nasihatkan balik doktor tu, saya rasa baik doktor tampal jerk gigi saya tu, wat pe nak cabut.. kan leh guna lagi kan...jangan memabazir.. haha (xde la aku cakap cam tu kat doktor...)

Bagi aku la, seganas2 mana pon lelaki kat dunia ni, kalau sakit gigi geraham yang paling dalam tu memang akan keluarkan air mata juga la walau pun hanya setitis kan... sebab penyakit ni memang sungguh menusuk kalbu dan sanubari kita.. :)

Sekian..



IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

17 comments:

puan nina said...

time2 sakit gigi kan kalau ade org wat bising rase cam nak penampar jek..

rafina mimi abdullah said...

x salah pun..sakit gigi tu kan sakit benor ek..akak pun x tau rasa sakit gigi tu macam mana sebab x pernah sakit gigi..tapi rasanya sakit gigi ni x boleh lawan sakit nak melahirkan anak..hehe

Shaherah said...

btul2.. bnyk2 sakit.. sakit gigi mmg x leh handle.. hahaha..

mOon EyEzS said...

...kalo sakit gigi tu ditambah lak ada ulser mmg cukup pakej..hehehehe..

bukan laki je...pmpn pOng x tahan taw...

Unknown said...

ler..apalah yg salahnya kalau airmata sang lelaki yg gagah perkasa mengalir sebab sakit gg..betul sangat sakit gigi tang geraham memang tak dapat digambarkan kesakitannya..dan sakit gigi bukan mcm sakit kepala..boleh bawak2 tido..lagi tido lagi berdenyut sakitnya...

Cik RoSs said...

tak ada salah pun kalau lelaki mengalirkan air mata..

mushroom said...

aku tak pernah pulak rasa sakit gigi ni sebab aku masih muda lagi kot? hehe.. kalau aku kena, aku cabut je.. aku lagi rela sebab aku tak nak lah tahan sakit yg menusuk qalbu tuh

Liena Cutez said...

hahaha. betol tu ! so, xpyah la nak tunjuk tough sgt abg2 kat luar sane :P

Unknown said...

sakit gg?? perghh..sakit sampai ke otak tu...xde salahnya laki nangh..laki pun manusia gak kan :)..normal la tu..cuma jgn terlalu berlebihan..sudah arr =)

cik azeya said...

ape ni top. tak macholah. hahaha.

memang sakit wooo. nak suruh aku hentakkan tak kepala tu. aku oke je. hehe

~nsar~ said...

hahha "nasib baik la aku sorang jerk"
yang cerita kat sini tak juta juta lemon yang tau ka? kih kih kih

Sya_Merpati Putih 88 said...

xslh pn menangis...ape2 pun semoga cpt sembuh ye...jgn lupa jumpe Dr & mkn ubat tau..=)

Unknown said...

xsalah pon kalo nak nangis..haha tpy ayie mmeang xpernah nak menangis..haha nty kne ktwekan..

Anonymous said...

chemay tak penah kena sakit gigi.
minta2 allah jauhkan lah.
takut chemay menangis teruk2 pulak bila kena nanti
:)

cikmegipama said...

hahahahaha..sumpah lawak. hehe.

(ase cam nak penampor je owg yg gelak kn time kita sakit gg kan)

ezza haniza said...

ilang la kemachoan ko...ekekekkekee

Puan Kutu said...

takslh pun nangis.sbb memang sakit.sy pernah dengar org kata sakit yg pertama dlm dunia nie adalah sakit nak meninggal.pastu sakit bersalin,pastu sakit gigi.kira gigi nie kategori sakit terlampau gak la..:)