FENOMENA TABIAT KOREK LUBANG PUSAT | impianku dalam mimpiku

Thursday, April 5, 2012

FENOMENA TABIAT KOREK LUBANG PUSAT


Assalamualaikum...

PUSAT.. rasenye dh lame kut aku tak buat entry yang bangang2 ni.. hehe.. tiba2 lak ari ni idea pasal pusat menjelma... :)

Apa pandangan koorang pasal fenomena ni.. adakah ko orang tergolong dalam orang yang menjalankan operasi ini.. jika tidak ko orang, adakah sedara mara, rakan taulan atau pun org yang dikenali mempunyai tabiat ini :)

Mungkin tidak ramai yang menceburi bidang mengorek pusat ni kan.. tapi ada juga segelintir yang berkecimpung... mengapa perkara ini terjadi? ape yang nikmat yang dirasa oleh pelaku?

sumber google :)


Takkan aku nk cter pasal diri sendiri kn.. so, kita cter pasal orang len la kn.. :).. aku pernah gak ternampak member aku suka sangt korek pusat die.. lagi2 kalau ngah terbaring dengan muka bosan... dengan muka yang menghayalkan, tangan beliau sungguh aktif mencari hasil lombong nye.. :)

Adakah orang yang aktif melibatkan diri dalam aktiviti korek mengorek ini adalah seorang yang pembersih? ini kerana beliau sentiasa berusaha untuk membersihkan pusat beliau dari anasir2 yang tidak diperlukan... :)

Entahlah, setiap orang ada tabit buruk dan baik masing2 kan.. terpulanglah kepada yang melihat untuk menilainya :)

Sekian...

p/s : kalau pusat dalam leh la korek... kalau pusat tersembul cam mane.. hahaha..



IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

21 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

Isskk isskkk isskkk..

Ahmad Haziq Azlan said...

pusat kan berdaki....bagus la cuci pusat

Lya Colours said...

ko la tu dok boring2 xde keje mesti korek pusat.haha

MamaEma said...

pusat tersembul time preggy jer.

Anum said...

hahaha
belum jumpa lagi org ada tabiat cm nie

mizzkechique said...

bukan korek, tapi cuci.. kasi bersih yer.. heheheh

Ini Kisah Tia said...

hahadoiii .. berkecimpung yea ?

acik teyha said...

lau tak kne korek kotor la

dhiera said...

saya kadang-kadang akan korek. takut dalam dia berdaki~ tapi korek masa mandi la. sebulan sekali sudah~

Ezad Skytech said...

haha...diri sendiri pun mesti buat jugak kan...haha~

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

pengotor ahhh membe ko ni top, hahaha... takde mende len ke nk korek.. nape ko tak cepuk kn je die, huhu ^^

Wajib tau nie okeh! :)

chii said...

sendiri xde..tp anak sepupu ye..tp kecik lg..umo dlm sethn lbih..kalau main kt pusat dia..dia leh khayal..pastu senang nak tdo kan dia =)

Chuu Muqhlis said...

korek jgn x korek hahaha

mOon EyEzS said...

bagOs la slalu kOrek2 pusat tu ... bersih sket .... dan kalo mandi wajib slalu org lupa tangpusat tu...kan?

Cik RoSs said...

OK la tu daripada korek punggung!hahahhahaaa

faiz said...

best woi aku hisap pusat isteri aku yg mengandung n tersumbur keluar

Merrill said...

Isskk isskkk isskkk..

Jose Diaz said...

bagOs la slalu kOrek2 pusat tu ... bersih sket .... dan kalo mandi wajib slalu org lupa tangpusat tu...kan?

ustazzul zulfikri said...

aku suka korek pusat isteri aku yang dalam tu...

Anonymous said...

Hisap hisap keluar susu..nanti boleh suroh anak hisap pusat mak pulak..haha

Mia Damiya said...

nak korek pusat awk bley.
hehe