VIDEO OMBAK RINDU DI ANUGERAH BINTANG PALING POPULAR 2011 | impianku dalam mimpiku

Monday, April 9, 2012

VIDEO OMBAK RINDU DI ANUGERAH BINTANG PALING POPULAR 2011

Assalamualaikum..

ABPH 2011... sory la.. aku lambat siket pasal bnda ni.. almaklumlah aku ahad pon kena keje.. so xdapat lah nengok majlis anugerah ni kan.. so, ari ni godek2 la puas2 kt internet sebab nk sama2 merasainya... hahaha



Yang paling sempoi ialah persembahan hebat dari pelakon2 ombak rindu ni... stylo giler ar sekuel dieorang ni.. :)

Meh sama-sama kita layan.. :)






IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

10 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

tak tgk pun smlm..hehehe..

Anum said...

boleh la

LydSunshine said...

Cool la jugak.

Shaherah said...

shera tercengangg kot tgk.. hehe..

Ahmad Haziq Azlan said...

malam tadi tak tengok...........

Lya Colours said...

sudikah awak nikahi saya
pengsannnn

mOon EyEzS said...

part ni sahaja aku tengOk semalam ... selebey nya aku buat2 sibOk buat keje laen dari melayan bnda tak pekdah ni ...hehehehe

MamaEma said...

peluk depan penonton lagii

shark said...

kureng sket ler..
power lg show ziana zain ngan azlan..
huh..
pecah speaker dngar:)

nabilah_2908 said...

bab Lisa ngamuk tu best.. hilang segala lemah lembut dia.. ;)