PEREMPUAN TIDAK SUKA LELAKI RAMBUT TERLAMPAU BASAH ATAU KERAS | impianku dalam mimpiku

Monday, April 16, 2012

PEREMPUAN TIDAK SUKA LELAKI RAMBUT TERLAMPAU BASAH ATAU KERAS



Assalamualaikum...

RAMBUT.. kalau dulu selalu kita dengar pasal "rambut adalah mahkota setiap wanita".. tapi sekarang xkire la lelaki ke, perempuan ke, semuanya menitik beratkan pasal rambut masing2 ni kan.. :)

Betul ke perempuan tidak suka kepada lelaki yang rambut nye sentiasa terlalu basah?... aku pernah terdengar gak orang perempuan cakap, geli je la nengok rambut mamat tu.. basah je.. lepas mandi bukan nak lap dulu rambut tu... hahaha....

kadang aku nengok stylo gak ape lelaki yang rambut basah ni.. hehe... ye la.. nampak fresh je kan.. sedap je mata memandang kn.. haha..



gambar hiasan :)



Lagi satu, betul ke perempuan tak suka kepada lelaki yang berambut keras ni?.. rasenye masa kini memang ramai lelaki yang suka keras kn rambut dieorang ...

ye la.. kalau xkeras cam ne nak pacak .. haha pompuan kn cakap lelaki yang rambut pacak ni seksi... wekkkk.. hahah

tapi ada yang cakap, cara pemakaian wax oleh lelaki yang keterlaluan bagi mengeraskan rambutnya juga membuatkan perempuan geli menengoknye.. sekali nengok dah macam dawai pon ade...

perempuan lebih suka nengok lelaki yang membebaskan rambutnye secara semula jadi kut...

Lantak p lah apa orang nk cakap.. yang penting setiap lelaki tu selesa dengan ape yang ada kt kepala dieorang tu kn.. haha.. pandangan ko orang cm ne lak?


Sekian..



IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

19 comments:

Shaherah said...

shera suka keras.. suka pacak2.. ala pemain bola zaquan ngan zafuan tu.. haha.. janji pacak la.. kalau basah2 ni.. tak minat sgt.. tp boleh la..

tp ade lelaki yg pakai wax bebanyak smpai nmpk rambut ade kelemumur.. haaa.. tu geli..

:: Mrs.Eady :: said...

suka lelaki berambut kemas tu jek...

Anum said...

anum suka lelaki kemas

mizzkechique said...

aku suke rmbut lelaki yg pendek n kemas.. xmo pacak²..hahahaha.. simple is better.. xyah nk bergaya sgt dgn rmbut ala kpop la, pacak la..

Masz Sidek said...

sy suka lelaki yg rambut dia pendek... nampak kemas jer... :)

mOon EyEzS said...

suka ati la nak keras ke , pacak ke , basah ke ... janji suami aku berambOt pendek, kemas , dan pacak2 ...kihkihkih ...

aku x kisah laki rambOt basah tapi jgn sampai air meleleh kat tengkuk tu x lap ..

Zurina Hj.Zainal said...

eeii...x kisahlah rambut derang camner, janji x ada kelemumur...kan..kan..kannnnn?....:)

Ezad Skytech said...

haha...biar la natural...lagipun aq mmg tak suka sgt pakai wax ke..gel ke mcm tu...haha~

nabilah_2908 said...

lelaki rambut basah..? kalau rambut lelaki tu pendek...basah or tak..tak nampak sangat kan..?

haih..entah la...nanti nak perhatikan rambut lelaki lah..hahaha... ;P

kalau sy...elok la rambut tu berminyak...dari takde...nampak macam orang baru bangun tido... :)

Ecah Ecot said...

xtau nk suke yg mcm mane..hehe

LydSunshine said...

Rambut yg basah lepas mandi tu akak tak geli. Tapi kalo jenis rambut tebal, pastu letak minyak rambut setepet sampai bila sikat rambut pun rata je, haaa.. itu geli. kalo yg letak gel then keras tu okey skit, tp yg nampak basah sebab minyak rambut tu, eii.. geli.

Chuu Muqhlis said...

asal nmpk kemas sudalaaa

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

dulu akak terpikat dgn asben sbb rambut dia lurus dan sedikit panjang..ala-ala hero jepun giteww HAHA


tp skang dia wat rambut pacak lak..


x kisahla rambut cemana pon janji bersih dan x busuk HAHA

nur anis said...

kalau zaman sekolah dulu suka tengok lelaki rambut pacak-pacak..tapi sekarang ni lebih suka lelaki rambut kemas, yg nampak lembut je..

Ini Kisah Tia said...

kalau aku , tak kisah . as long as rambutnya masih kemas :D

MamaEma said...

janji kemas dan tidak serabai..

siti kektus said...

nak rambut style apa pon tak kisah. asal tak nampak selekeh sudah lah. :)

Cox said...

sy suka lelaki yg rambut dia pendek... nampak kemas jer... :)

Anonymous said...

semuanya mengikut kesukaan masing2