FINAL MAHARAJA LAWAK 2011 - JOZAN TERBAIK | impianku dalam mimpiku

Friday, June 24, 2011

FINAL MAHARAJA LAWAK 2011 - JOZAN TERBAIK

Assalamualaikum..

MAHARAJALAWAK.... sekarang ni kan ngah demam maharajalawak.... so aku disini nak amek kesempatan untuk wat entry SEO ne yerk... hehe....

Minggu lepas kumpulan yang sepatutnye dari awal tersingkir pastu masuk balik iaitu R2 secara mutlaknye tersingkir dan Jambu terselamat daripada tersingkir selepas mendapat imuniti dari juri.

So, sekarang peserta yang tinggal memang yang taiko-taiko belaka la... Memang persaingan nya cukup sengit..



Walaubagaimana pun aku tetap jangka kan kumpulan Jozan akan menjadi Juara Maharajalawak 2011 la.. dieorang ni memang dari awal memang maintain je ranking dieorang kan... lawak dieorang pon memang bersahaja je.. bukan cam peserta-peserta lain.. nampak sangat cam dieorang wat lawak ikut skrip... hehehe

Haha...kepada penyokong2 Sepah, Nabil dan Jambu jangan mare yerk... kalau dieorang menang pon ape yang kita dapat.. dieorang je kaya menang hadiah banyak kan... kita dapat apa.. habuk pon xde... pape pon aku yakin 100% JOZAN akan menang... kita tunggu dan sama-sama lihat yerk :)

Vidoe penuh persembahan peserta-peserta mahrajalawak ni ko orang leh nengok kat SINI

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

12 comments:

i'm ezza haniza said...

oke la tu

Cik Mimie said...

zizan best..zizan best..opps!! i means JOZAN terbaaaaeeekkkk!! ^_~

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

jozannnnnnnnn!

Aflina Affandi said...

yeahhhh , JOZAN best habis!

Mrs.Yie said...

hahahaha..kalah..tahniah sepah..!!!! :)

afiqazizan said...

sepah dah menang bro..hihi.

KAMIHIDUP said...

sepah terbaik. :)

M Fizan said...

haha..salah..tengok gambar yang disusun di blog...tepat..sepah konsisten ..jozan yoyo ^_^

Hasnita Hassan said...

tak tgk )';

Fyqa said...

sepah jugak ;)

nelly said...

nelly tak pernah tengok ~
huhu

grOundnUt said...

Aku tak de Astro kat umah..tapi selalu ushar² dalam Youtube..nampak gaya aku memang suke ngan JOzan..sama la ngan ko brO...^^