LEPAS MANDI, KITA PAKAI BAJU ATAU SELUAR DULU??? | impianku dalam mimpiku

Friday, June 17, 2011

LEPAS MANDI, KITA PAKAI BAJU ATAU SELUAR DULU???

Assalamualaikum...

PEMAKAIAN.... ntah cam ne tiba-tiba terkeluar lak idea ni.. nak tanye ko orang la.. selalunye ko orang bile nak bersiap-siap, biasanye ko orang pakai baju atau seluar/kain dulu yerk... (Persoalan ini tidak melibatkan konsep pemakaian dalam ye... )

kalau yang ni, pakai seara serentak :)

Memang nampak remeh je kan benda ni.. hehehe.. mase study dulu aku perhatikan member2 aku ada yang pakai baju dulu dan ada yang pakai seluar dulu...

pada yang selalu buang air pada waktu pagi, biasanye dieorang pakai baju je dan pakai towel sambil lepak2 dulu... bile nak gerak g kelas baru pakai seluar.. kalau jenis yang kurang buang air tu, selalunye pakai seluar dulu, lepak2 hisap rokok, mencekik dulu pastu baru pakai baju :)

Ni bagi orang lelaki la.... bagi orang perempuan xtau la aku cm ne kan... tapi kalau pikir logik, xkan la dieorang nak pakai seluar/kain dulu pastu lepak2 depan tv dan bile tibe mase baru pakai baju.. cam buruk je rupenye kan... :)

Tapi kalau dah lambat bangun tido, dan dah terlewat nak g keje ke, memang mane yang kita nampak dulu kita capai la kan.. tu yang kadang2 pakai butang baju pon singkat, zip seluar pon lupa nak tutup.. dan bermacam2 lagi lah... hahaha

Semua orang ada cara tersendiri kan... banyak orang banyak ragam... yang penting xmenyusahkan orang lain.... :)

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

31 comments:

Encik Luncai said...

lepas mandi aku pakai baju dulu dan bertowel..seluar panjang pakai kalau nak keluar je..duk umah sarung boxer je..huhu

♥Mrs.Eady♥ said...

hahahahahah...ko ni lawak la dik!!!tak terbyg saku pakai kain pastu terus lepak tgk tv tuh!

MOK&SONS said...

hahhha..eden pakai suar dulu..kendian baju..:D

cucu umie said...

hahaha..kalau ayie memang akan pakai seluar dulu bro sebb pntg tu seluar..lalal baju bty bak gerk pi kuliah bru pkay

Putri Malu @ ima salsuzaima said...

ikut keadaaan la.. kadang pakai seluar dulu.kadang pakai baju dulu..

HAFIZAL said...

suar lah dulu kan...hehehehee

HAFIZAL said...

kalo pempuan paki baju dulu.... contoh pki bj kurung...kain tak pakai

fyna said...

fyna pakai bj dulu.
da siap2 pakai tudung,br pakai kaen.
tak pelik kan.
sebab da biase.

Fathiah Hamim said...

pakai tudung dulu boleh? :P

~aYeeN & SuE~ said...

mana ley bgtau..rahsia..huhuh..
pakai la mne2 dlu, jgn x pkai pe2 sudah..:P

Isteri Encek Bard said...

op coz pki yg dalam dulu

syrupmasin said...

haha..mesti ahh pakai boxer dulu :D

KAMIHIDUP said...

yang pakai uniform, pakai tudung masuk dalam, dia pakai uniform dulu ke pakai tudung dulu? kalau pakai tudung dulu kau boleh bayangkan tak macam mana, haaaa.

Khairul Antasha said...

hahaha..gelak bc komen2 kat atas...

Piasara said...

"kelakar la ko buat entri ni..bc komen fyna lagi kelakar,akak dok fikir gak kalau satu hari dia kuar umah lupa pakai kain..heeee...akak lak selalu pakai kain batik dulu,pastu baju(dok umah je kan)..kalau nak kuar pakai suar dulu baru baju...tk biasa pakai baju dulu.."

lalink7 said...

mana leh bgtau rasiee wanitaa tuee..hey top..pandai ek..nnt tny la isterimu ye yg mana satu dia pakai..jgn xpkai sudah..hahaha

cik husna said...

haha..lawak la entry nie
wat sy tpkir2 gak, ape rutin sy eah..
asenye sy pkai bju dlu, then bru sluar.. :)

FaTinFiRDaUs said...

lain org lain caranya.. jnji pkai seluar ngan bju... huhu

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

pakai ajelah mana-mana dulu yg penting lengkap ~heee

vampire's lovex said...

pakai baju dulu aaaa,pastu baru pakai kain...kalau baju kurung...hahaha

Mawar Berduri said...

pakai baju duluuuuu.. baru pakai tudung, last sekali baru pakai kain..

afiqazizan said...

pakai seluar dulu biasanya..(:

i'm ezza haniza said...

seluar dulu

hanim azhari said...

pki sluar dulu..tpi klu rse pepagi tu nk melepas pki bju ngn towel dulu XD

Nur Hawa Mohd Zin said...

pakai baju dulu..pastu suar/kain baru tudung....tapi kalu tudung jenis kena masuk dalam..kena pakai tudung dulu

Puan Kutu said...

klu nk g keje pkai bju kurung mesti pkai kain dulu,pastu br pkai bju,klu pki bju dlu lece plak nk agkt bju pastu nk pkai kain,bju kurung kan labuh.hahaha.tp klu nk g jalan2 pun sama,pkai sluar dulu br pkai bju.dah biasa camtu..

siti kektus said...

aku capai mana yang ada depan mata dulu, janji siap~

cik azeya said...

saye pakai tudung dulu. ahaha

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

kalu nana, nana biasa pakai seluar atau kain dulu...heheh begitu gak pakaian kecik..ahaks... jgn bayangkan k...

shahrulizzuwan said...

Haha.. Pakai spender dulu la,then buka towel pulak.pakai seluar n last baju.. So apepun,aku nk jemput tuan rumah n semua pgunjung2 blog ni,j0m watch VIDEO2 aku main gitar kapok/menyanyi at channel YouTube aku.. Klu ada yg seksi meksi cuma pakai boxer je atau tak pakai baju tu maaf la.. Maklum la,rekod kt rumah je kn.tp aku x la hebat mane,baru nk blaja2 men gitar.. Klik ni ye, http://www.youtube.com/shahrulizzuwan

Anonymous said...

Plu k gtw??...bia la suami or istri je tw.,btpe nk gtw org lua...plek2...