CONTEST - BANYAK UNTUK DIMENANGI | impianku dalam mimpiku

Friday, March 18, 2011

CONTEST - BANYAK UNTUK DIMENANGI

Assalamualaikum...

CONTEST... hehe.. maksud tajok aku tu, kalo kita join beribu contest kalo ade rezeki kita leh menang banyak hadiah dan dapt memperkenalkan blog kita pada orang len kn.. hehehe..

Apa yang cube aku nak perkatakan ialah, banyak betol sekarang ne contest or GA yang dianjurkan oleh blogger kn.. Tapi ape yang aku nampak kebanyakan yang menyertai contest ni blogger perempuan... nape ek. blogger lelaki xminat ke join contest2 ni... :P


Pendapat aku, pompuan ne memang suka benda2 macam ni.. lagi2 kalo contest yang berkaitan diri sendiri cam publish gambar lawak la, gambar ngan member2 la n macam2 lagi.. hehe.. contohnye cik mimie n cik cipa.. :)

Bagi lelaki lak, bukannye xde contest yang disertai oleh golongan lelaki.. aku sendiri pernah join contest2 ni. (lagi2 kalo ada orang paksa aku join gak - makcik cintabunga), tapi aku rase lelaki ne memilih sket pasal contest ni.. kebanyakan lelaki pilih contest yang xmerumitkan dan xleceh.. hehe.. kire xpayah piker or wat kj banyk2 la kn.. Antara blog lelaki yang xpernah join contest - KAMIHIDUP dan KHRLHSYMROX.

Aku pon sendiri satu hari nak wat gak contest aku sendiri, tp blog aku ne bukannye ramai orang nk menjengok, so, rasenye lom sesuai kut wat contest sendiri.. Hope, sape yang selalu join contest tu, kalo menang hulur2 la kt ak sket yerk.. hehe :)

Sekian...

IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

17 comments:

Anim Azhari said...

top..aku tak kire..ko kene join jugak bloglist aku..kahkah *nada pakse sambil hentak2 kaki*

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

top! pemalas... join la lol, ko nie menghampakan blogger yang tag ko taw terutame aku! hahaha...


kang ko buat contest orang tak join padan muke!

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hanem >>> jgn risau.. aku joinnye segmen bloglist ko tu.. :)
cintabunga >>> bukan ak sengaja xnk join.. ak xcukop mase la bengong..bnyk kj.. bkn cm ko, kt ofice on9 je kj ko :P

MiMie AddNin said...

saye pun bizi jugak..
tp sempat jugak join contest..
baik awak join..
kalu tak, see u in the court..
hahahha

Anonymous said...

Tira pula tengok siapa yang tag untuk contest. Kalau tiba-tiba tag tapi tak pernah tegur sebelum ini memang Tira akan abaikan. Hahaha (kejam sedikit)...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

mimie >>> ne die orang kuat contest.. haha.. :) sowi2.. jgn la bawak sampai court.. haha
duit online >>> :)
tira >>> kejam nye.. haha.. :) may be baru nk berkenalan kn :)

puanbee said...

kalau menang nk hulur apa ? hiksss ..tak tahu contest mcm mana yg boleh tarik lelaki join adakah perlu hadiah kebaaaabommm??

Hafiz Hafizol said...

walaweh... nak kutuk aku la 2.. okbai.. muahaha... Aku rase stakat nie aku jek kot blogger laki yg gila kontes .. Muahahaha...

shereena said...

sy sllu join contest tapi x penah menang.muahahaha
top buat la ga pastu bg sy menang^^

nur maisarah said...

aha. buatlah top. nak joinn . haha.

Nurfazilah Cipa said...

hahaha!same cm shareena.join contest tp xpnh mng:')..so top kne wt kontst n bg cipa mng woooo!kne jugak!bahaaha!

Fendy TZM said...

Esok ada aktiviti "Kaum Wanita Tanya, Kaum Lelaki Jawab" diblog Cerita Tira. Kepada kaum wanita boleh ajukan soalan berkenaan kaum lelaki di ruangan komen blog. Kepada kaum lelaki standby je jawapan nak jawab soalan kaum wanita. Enjoy!

http://ceritatira.blogspot.com/

Unknown said...

best gak join GA ngn contest ni..ada rezeki..ada la..

hehe..gurl lebih rajin kot..tu yg dorang ske join menda2 ni sumer

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

balas dar komen cintabungablogspot



top ~ hello mat top, tak semua okeh.. aku lempang jugak ko nie kang... tak nampak aku nyer statement bawah tu.. "dah tukar" "dah buang" haa... nak kene lempang??

.Dilla Nur. said...

hehe...da rasa nak join contest ke skang ni top....ngee.... ;p

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

ko orang tunggu sume ek... anti kalo top wat contest jgn la ko orang xjoin.. hehehe..

. said...

huhu. top aku pernah join kontest juga, tapi sudah kecewa, kerna pemenang dipilih bukan berdasarkan bakat, biasanya berdasarkan kawan, mungkin.