HANIM BUAT BLOGLIST? BETOL KE? | impianku dalam mimpiku

Friday, March 18, 2011

HANIM BUAT BLOGLIST? BETOL KE?

Assalamualaikum...

SEGMEN... ni adalah segmen pertama cik hanim nk wat.. aku dengan rase terpaksanye kena menjoinkan diri atas desakan cik hanim ne sendiri... (hahaha.. aku gurau je... aku ikhlas ne join... )..



1. Copy gambo conan kat atas entry die tu..tajuk entri "HANIM BUAT BLOGLIST? BETOL KE?" pastu link kt entri segmen beliau...
Aku dah wat...

2. Comment pasal blog beliau..lantak la nk comment positif ke negatif
positif - aku suka blog die sebab blog die warna hitam.. hehe.. dan ayat- ayat dalam entry nye senang difahami dan tidak terlampau saintifik.. hehe.. kire senang nk faham la..
negatif - aku xsuke header ne sebab aku xsuke kartun ne.. hahaha (just kidding)

3. tag kat 1 blogger lelaki & 1 blogger pompuan
NO TITLE (lelaki) , KAK EZA (POMPUAN)

4. nyatakan jantina korang..
aku lelaki yang gagah perkasa (hehehe)

5. bile da siap cam biasa tempek kat entri die tu
ok.. setel

Majulah sukan untuk negara..

Sekian...

IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

2 comments:

Anim Azhari said...

top..aku tak suka header gambar org tido..kahkah..mekasih join :)

KAMIHIDUP said...

ko gagah ke? haaaa. :)