RAYBAN 3025 FRAME AVIATOR DAH SAMPAI | impianku dalam mimpiku

Monday, October 24, 2011

RAYBAN 3025 FRAME AVIATOR DAH SAMPAI

Assalamualaikum..

RAYBAN.. sebelum ni kan aku ade join satu give away daripada AMADKHIR... dan aku telah bernasib kerana berjaya menjadi salah seorang pemenang nye..

Hadiah nye lak ialah RAYBAN 3025 FRAME AVIATOR dan topup 10 ringgit... ko orang nak tau x.. hadiah nye dah sampai.. pagi2 buta lagi tadi brader pos laju dah tepon aku tanye pasal lokasi umah aku...


And then, baru jap tadi brader tu dan van beliau telah sampai ke rumah aku untuk menyampaikan bungkusan ini.. bila nengok je alamat from terenganu tu aku dah tau la, hadiah RAYBAN aku ne dah sampai.. hehe

Aku dengan rakusnye serta merta rabak kan bungkusan tu dan menyelongkar isi dalamnye.. dan ape yang aku dapat... hehehe.. bestnye...


Aku korek2 gak lagi cari topup 10 inggit tu.. hehe.. tapi cam xde je.. xtau la ade terselit2 kat mane2 or pihak penganjur dah direct topup ke no aku kan... tapi aku rase kalau beliau xbg topup tu pon xpe la, sebab aku nengok rayban ni pon cam stylo gak.. bukannye beli kat mydin 10 inggit cam aku nye sebelom ne tu.. hehe ( tp kalau still nak bg topup gak aku xkesah pon.. hehehe)

Apa-apa pon aku nak ucapkan terima kasih kepada pihak penganjur iaitu AMADKHIR kerana menepati janji apa bila wat sesuatu givaway tu.. bukannye ape.. ade sesetangah blogger tu mase wat giveaway bukan men nak rak promote.. tp mase nak bg hadiah tu.. haram jadah.. hehe

Sekian..


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

28 comments:

sailaaf said...

best giler! tak penah menang pon GA.
haha.dia da tolak harga pengeposan tu untuk topap. hahahaha. tak pon dia da topap kan abang posmen utk kol ko tadi tu.haha

Dkna Abza said...

ini tidak adil!!...dkna pemenang pertama..nape tak sampai lagi...heheeee...

posmen otw ke opis dkna, jauh perjalanan luas permandangan posmen tu...tak sabar lak dkna nak tengok rayban :)

tahniah...tunggu jer topup masuk dalam enpon :)

Izwa Kamaruddin said...

jelezzz...kekekekek...

tahnah dik tahniah..makin terserlah kehenseman mu nanti bersama rayban itu :)

LydSunshine said...

Perghhh.... tahniah ye. Bleh la melaram pasni.

ct kektus said...

Pasni kau p keje, pkai spect tu hari2 la mknanya. :)

Fadzli Amir said...

Fuyyooo....tahniah la....best la Rayban ni aku pun minat...

PinKy MoMMa said...

wahahaha leh lar melaram pasni :)
tahniah! tahniah..rezeki awak dik..

Asrul "iLham" Sany said...

tahniah, leh ar bergaya sakan pasni smbil gayut2

:D

Fazleyatul Aini said...

wahh p koje pakai rayban la hang pasni. hikhikhikhik

aizamia3 said...

bersinarler pasni.. ;)

Aien Not Alien said...

tu diaaa...hadiahnya..

tahniah la menang..tahniah dapat hadiah....hehe

Khaisya said...

nanti rabu ni leh la buat WW..hehehehe.. bergaya besama rayban.. :D

Chuu Muqhlis said...

wah., tahniah2 ., pasni mkin bergaya la ye bw hahah

cik sakdi said...

pergh bro... berkilau mata den tengok hadiah tu.... hahah tahniah.. bile lak nak wat givewy?? leh la kite join.. aik dari segi ckp mcm nak je tpup rm10 tu. heheh

terpatrisinarabadi said...

baru dapat eh..
mmg smart & stylo...

Syazana Zainn said...

demm! haha
aviator tu!
i like!
smart r!
nak sebijik!

*nada eksaited..haha

Unknown said...

wahh..pasni leh la bergaya sakan ngan rayban baru tu ye

Shaherah said...

nasib shera tak minat cermin mata.. jadi shera tak jeles.. hehehe..

nazirah said...

wah bestnye.. terbaik arrrr.. ape lg pasni pOsing dan bergaya la dgn crmn mata baru hang huhu ;)

Pia said...

"tahniah top..ko mmg gelojoh ler,mentang2 ler dpt hadiah..bukak dgn rakusnya..hehe ..~sory entri semalam baru bc hari ni..ko paham ler akk ni kan.."

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

bestnye! =)

dhiera zainudin said...

cantik ye... siap ada blink lg. hek

tahniah ye...

mrs kayrul said...

bestnya dapat hadiah..untung gak kalau menang GA nie

Unknown said...

perghh untunglh dpt raybankan..hehee

Miss Anis said...

bestnye dpt.....hehehhe..nk jgak...

Ezad Skytech said...

wahhh...best la kan memang GA...dapat rayban tu...(^^,)

amna said...

wah, stylish spec :)

Ray ban malaysia said...

Wowww.. Tahniah bro