AKU MENANG RAYBAN 3025 FRAME AVIATOR + TOPUP RM10 | impianku dalam mimpiku

Tuesday, October 11, 2011

AKU MENANG RAYBAN 3025 FRAME AVIATOR + TOPUP RM10

Assalamualaikum...

MENANG HADIAH... alhamdulillah, murah rezeki aku lak kali ni.. kalau sebelom ni aku dah 3 kali menang contest dan hanya dapat hadiah topup sahaja..

tapi kali ni aku menang RAYBAN 3025 FRAME AVIATOR dan juga topup RM10.. nak tau GIVEAWAY sape yang aku menang ni.. GIVE AWAY ni dianjurkan oleh AMADKHIR...

sila rujuk
1. CONTEST
2. SENARAI PEMENANG


Happy nye aku... selama ni rayban yang aku pakai pon rayban celop je... 10 ringgit je beli kat mydin... hehe.. ni hadiah yang aku dapat ni, menurut pihak penganjur bukan la rayban ori tapi dikategori kan gred A... hehe.. ok la.. janji dapat kan..

Kepada tuan penganjur AMADKHIR.. terima kasih banyak2 ye.. hope hadiah tu dapat la dipercepatkan pos nye ye.. xsabar lak aku nak pakai...

Tahniah kepada 2 pemenang lain, dan takziah kepada yang xmenang ye.. jgn jeles.. hahaha

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

14 comments:

grOundnUt said...

Tahniah bro!^^

Shaherah said...

wah wah.. tahniahhhh

:: Mrs.Eady :: said...

mencikkk jeles nih!!!

eh eh..tahniah dik :P

siti kektus said...

peh. bergaya sakan lah kau lepas ni kan. ;)

Yan said...

tahniah..tahniah.

Mrs.Yie said...

wah,tahniah!

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

congratsssss

dhiera said...

wahhh....tahniah!

Bro ahmad said...

tahniah bro..masih tak mampu nak pakai ray ban..semoga bergaya dan macho

Ahmad Haziq Azlan said...

untung la....

ikatankasihku said...

perrgghh mmg smart..tahniah....akhirnya usaha berbaloi2..

Lya Colours said...

wah makin kacak la ko pasni. haha

mOon jOhari said...

tOpup RM10 tu ko kasik aku kan? tQvm....cayank ko!

Arturo said...

untung la....